Bukefalos 28 år!

Nu är hon kastrerad!!!

Sv: Nu är hon kastrerad!!!

Asch jag har säkert skrivit det förut men jag kan inte låta bli att göra det igen:

Människa, jag blir så glad och varm ända in i själen varenda gång jag ser dig med dina katt-trådar och uppdateringar :D Tänk om alla kunda värdesätta djur (och främst då katter som annars har så usel status) som du gör.

Härligt att det fortfarande går bra för dig och vildkatten!

Tack! Ja visst är det underbart att hon blir tamare och tamare! Snart kanske jag till och med vågar mej på att droppa avmaskningmedel på hennes nacke. Jag behöver väl inte skriva att jag är livrädd att hon ska hoppa tillbaka väldigt många steg då:crazy:

Jag har svårt att förstå att folk inte värdesätter katter mer, om jag hade fått bestämma så skulle jag ha alla inne i huset men jag tror inte att de hade uppskattat det alls:angel: Katterna inne hade definitivt inte uppskattat det och jag tror att stallkatterna hade blivit vansinniga på mej om jag hade försökt tvinga dem att vara inne:D

De är ju fria själar och ska få förbli det:love: Men tänk att få ha dem alla i sängen:love:
 
Sv: Nu är hon kastrerad!!!

Människa, jag blir så glad och varm ända in i själen varenda gång jag ser dig med dina katt-trådar och uppdateringar :D Tänk om alla kunda värdesätta djur (och främst då katter som annars har så usel status) som du gör.

Härligt att det fortfarande går bra för dig och vildkatten!

Och jag kan bara instämma!
All heder till dig TinyWiny!

images
 
Sv: Nu är hon kastrerad!!!

Åååh :love:
Nu har jag läst hela tråden och fy bubblan vilken härlig historia!
Vilken fantastisk människa du är :love:

Kan du inte ta ett kort på katten så man får se henne?
 
Sv: Nu är hon kastrerad!!!

Tack! Ja visst är det underbart att hon blir tamare och tamare! Snart kanske jag till och med vågar mej på att droppa avmaskningmedel på hennes nacke. Jag behöver väl inte skriva att jag är livrädd att hon ska hoppa tillbaka väldigt många steg då:crazy:


Hm, jag var ju tvungen att läsa igenom hela tråden och jag är så ledsen att jag inte har kommit så långt att jag inte har kunnat se till att hon blir avmaskad utan att riskera att skrämma henne.
Det är som om det har stannat där, det är okej att gosa med de andra katterna, det är okej att prata och rulla sig vid mina fötter, det är ok att springa över mina fötter när det vankas mat och det är okej att bo i stallet även när dörren är stängd på vintern men inte tamare än så.
 
Sv: Nu är hon kastrerad!!!

Åååh :love:
Nu har jag läst hela tråden och fy bubblan vilken härlig historia!
Vilken fantastisk människa du är :love:

Kan du inte ta ett kort på katten så man får se henne?

Tack :laugh:
Visst kan jag försöka ta kort på henne. Jag ska bara se till att matcha mitt dåliga minne med att hon är där just när jag kom ihåg att ta med kameran :angel::D
 
Sv: Nu är hon kastrerad!!!

Jättemysig historia! :love: Fler människor borde vara som du! Omtänksam och ansvarstagande. Jag är verkligen en beundrare och du är fantastisk! :bow:
 

Liknande trådar

Katthälsa vi har en kastrerad katthona på 4 år. Får vara ute hur mycket hon vill men har ingen kattlucka. Sen i höstas har hon varit inne typ hela...
Svar
4
· Visningar
1 404
Senast: bergstopp
·
Katthälsa En av våra hittekatter eller "jag kom hit och nu bor jag här katt" har haft kronisk snuva i snart fyra år, eller iallafall vad jag vet...
2
Svar
21
· Visningar
7 267
Senast: TinyWiny
·
Övr. Katt Har en 'liten' stallkatt som kallas för Måns. Han är nu ca 6 år gammal men kom till vårt förra stall för 3 år sedan som helt vild, strök...
Svar
3
· Visningar
866
Övr. Katt För igår kastrerade jag min ena dam. Visste att hon var dräktig i 2-3 veckan, och det stämde visade det sig sen. Ringde Rinkebys...
Svar
7
· Visningar
996
Senast: Yrja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp