Bukefalos 28 år!

Nu har den kommit!!

Sv: Nu har den kommit!!

jaa Erik, leopardfärgade tights OCH urringning !!! :idea::bow:

du måste ju träna inför ditt stundande framträdande! :D :banana:

Tror jag tränat nog för det... och klarar mig nog bra utan leopardfärgade tight OCH urrigning.. haha...:eek::rofl:
 
Sv: Nu har den kommit!!

Sandgrund...eller Blue Moon Bar som det nu heter är enbart för mesfjärtar....:cool:
"raggfaktorn " var hög på Sandgrund, som att hamna i ett stim av pirayor, man fick riktigt värja sej från för alla pumor som bara var ute efter ens kropp!:cool:
 
Sv: Nu har den kommit!!

"raggfaktorn " var hög på Sandgrund, som att hamna i ett stim av pirayor, man fick riktigt värja sej från för alla pumor som bara var ute efter ens kropp!:cool:

Det låter inte särskilt troligt du lilla bullen....skulle tro att du är typen som inte ens får ragg via kontaktannons med fejkbild:smirk:
 
Sv: Nu har den kommit!!

Hejsan!

(helt ny på bukefalos)

har precis läst igenom tråden och såg bilden på pleasure ryttaren. kan bara berätta att hon är pleasure uti fingerspetsarna.
kolla hennes hemsida. www.hokana.com

ang. sitta med lite bak vikt i sadeln så kan man ju kolla på toppryttarna i pleasure även i sverige, nog sitter dom allt lite på rumpan i sadeln. alltså inte helt lodrätt.

vill också gratulera sidekick till en superfin sadel!!!

//från en pleasure freak!!!

man ska sitta helt lodrätt.
 
17091304.jpg

Tycker det är märkligt att ingen att markerat att sadeln ligger lite för långt fram som ger den en "fel" vinkel (uppförsbacke) mer än när Sidekick kommer sadlar ordenligt för ridningen, då sänka den säkert med fler cm. Och ser mer normalt ut med sittsen utan än att den är mer uppbyggt fram. Från vad jag ser, så ser det att det är bara uppslängt utan att tänka på vart den ligger för bildens skuld.

Vackert sadeln iallafall och vi kommer har utkikt för den i framtiden!:love:
 
Sv: Nu har den kommit!!

Tycker sadeln är grymt snygg!!

Såg den i en hästtidning för ett tag sedan, då låg den på 69000:-
Så jag tycker värkligen du gjort ett klipp =)

GRATTIS
 
Sv: Nu har den kommit!!

Var du på "Easy Few" eller?? Det var full fart:D
har ni märkt att det är nån som fortfarande pratar sadel i denna tråd ! Får be dessa hålla sig till det nu aktuella ämnet, Tack!!!! :mad: Nu gäller "Easy few"!!!!!!
 
Were'nt you leaving soon? How much longer do we have to wait?:angel:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
834
Senast: Nova123
·
Tjatter I ett ihåligt äppelträd på tomten bor någon fågel. Sambon sa att det såg ut som en stor, svart and kröp ut ur hålet i trädet i morse...
2
Svar
20
· Visningar
1 170
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
341
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp