Bukefalos 28 år!

Nu har den kommit!!

Sv: Nu har den kommit!!

Jag undrar mer och mer om Bukefalos har blivit en plattform där vuxna mogna människor lever ut och beter sig om 13åringar istället för att hålla humorn på en stadig men endå rolig nivå, istället för den dagisvarning som råder i denna tråden, det är inte ens en diskussion som pågår. Utan befläckas av en del idioter som tar skydd bakom en dataskärm och därifrån skriva och bete sig som de vill. Att den ens får vara kvar är konstigt, eftersom den är långt ifrån ämnet.
 
Sv: Nu har den kommit!!

Men du... nu vill vi ju se en bild på er i den nya sadeln!!:)
 
Sv: Nu har den kommit!!

Nä du, det får ni inte se. Finns alldeles för mycket människor vars kommentarer jag inte vill ha så jag håller de bilderna för mig själv.
Och ja nu kan folk få skriva 'men det här är ju ett diskussionsforum och då får man tåla kritik' men jag är inte det minsta intresserad av det i detta fall och den s.k ''kritiken'' hittills är under all kritik.
 
Sv: Nu har den kommit!!

Det ante mig att du skulle svara så.. men jag förstår dig fullt!!! Det är lite onödigt då det går till överstyr...
 
Sv: Nu har den kommit!!

Vad får dig att tro att idioten är en vuxen och mogen människa?
Okej, idioten ska ge sig in i diskussionen: Sidekick, den är jäääääättefin!!! Vad glad du måste känna dig!! Kan du inte berätta mer?
 
Sv: Nu har den kommit!!

Håller med!!
Men tycker även att Sidekick är lite väl humorlös och borde inse att "som man ropar får man svar". Fast alla har väl inte begåvats med självironi...
Hjälp, får nog ta skydd när Sidekick läser detta!!
 
Sv: Nu har den kommit!!

Jag är inte humorslös på nått plan, men det som läses i den här tråden är enligt mig inte humor. Alla tycker olika.

Jag tycker att vissa människor i detta westernforum endast förpestar det och inte borde yttra sig överhuvudtaget, då de sällan har något vettigt att komma med. Sen, humor ska finnas i allt man gör tycker jag, men det finns en gräns i vilka situationer det passar sig och inte. Och sen för vad som är humor och ej.

Det känns lite som att hamna i ett medelålders vinparty hos ångestfylla 40 åringar i 40 årskris. Nu säger jag inte att det är så, men det känns så. Och jag anser att de som tycker det är kul kan skapa en egen tråd än att kapa min, som de har gjort till 110% och INGEN moderator har gjort något.
 
Sv: Nu har den kommit!!

Jag håller faktiskt med dig på många sätt.

Jag gillar att tramsa så jag ska väl inte yttra mig, men jag tycker nog man kan hålla sig till de trådar som faktiskt finns för det, eller starta en ny.

Varför man måste klanka ner på folk (direkt eller indirekt) vilka många tyvärr gör på detta forum har jag aldrig förstått.
Jag tycker man ska få lufta sina åsikter (det får man inte heller alltid göra) vilket jag själv har gjort då och då och alltid med ett par skopor skit tillbaka.
Men åsikterna bör i mitt tycke gå i linje med tråden och att flamsa iväg alldeles för mycket kan jag tycka är lite respektlöst mot TS vem det än må vara, även om jag vet att jag själv har varit skyldig till det ibland! :o *sorry*

Vissa har ett sätt att "låta" väldigt spydiga och nästan idiotförklara andra mellan raderna, vilket givetvis kan vara i min fantasi men säkert i många andras också isåfall, det tycker jag inte om :mad:

Varför inte tillföra lite kunskap på ett trevligt och respektfullt sätt om man nu vet mycket om en sak???

Ursäkta, nu bubblade det igen.... :cool: ska återgå till mitt glas vin och min trevliga sambo i soffan, men vill slutligen säga att jag skulle jättegärna vilja se en bild på sadeln "in action" :bow:

Sadeln är kanonfin i mitt tycke och jag tar väl helt enkelt för givet att TS har sett till om den passar eller ej innan hon rider sin häst i den. :smirk: I vilket fall kan jag inte ge mig på att avgöra vilket på de bilderna jag har sett!
 
Sv: Nu har den kommit!!

Du har rätt i mycket du säger!
Men jag tycker ändå att det är vansinnigt kul att läsa de knäppa inläggen där det slås strike på strike:rofl::rofl:
Sen så är det väl sant att det borde startas en flamstråd istället för att förstöra de seriösa.
Sorry:smirk:
 
Sv: Nu har den kommit!!

Jag är inte humorslös på nått plan, men det som läses i den här tråden är enligt mig inte humor. Alla tycker olika.

Jag tycker att vissa människor i detta westernforum endast förpestar det och inte borde yttra sig överhuvudtaget, då de sällan har något vettigt att komma med. Sen, humor ska finnas i allt man gör tycker jag, men det finns en gräns i vilka situationer det passar sig och inte. Och sen för vad som är humor och ej.

Det känns lite som att hamna i ett medelålders vinparty hos ångestfylla 40 åringar i 40 årskris. Nu säger jag inte att det är så, men det känns så. Och jag anser att de som tycker det är kul kan skapa en egen tråd än att kapa min, som de har gjort till 110% och INGEN moderator har gjort något.

Ajja märks det så väl att man fyllt 40??? :confused:

Förresten, vart bor du?? Funderar allvarligt på att kidnappa din sadel.... ;) :D
 
Sv: Nu har den kommit!!

Undrar bara om vi måste hålla oss till "dom andra" flamsarna eller om vi får ha en egen westernflamstråd...... :cool:

Prova starta en vetja. :D
 
Sv: Nu har den kommit!!

Undrar bara om vi måste hålla oss till "dom andra" flamsarna eller om vi får ha en egen westernflamstråd...... :cool:

Prova starta en vetja. :D

Den kommer nog tyvärr att flyttas snabbt som attan och drunkna i varulvslektrådar och annat äu grejs.....:angel:
 
Sv: Nu har den kommit!!

*KL*

Sidekick: vad ville du när du startade denna tråd? :confused:
 
Sv: Nu har den kommit!!

Western Senior Forum:D
Nytt att lägga till i Forum listan kanske..:smirk:
 
Sv: Nu har den kommit!!

Jag har tänkt på de många ggr att de vore mkt roligare om de fanns en sån tråd för oss här på westernforumet. då är de bättre ni flammsar sönder min tråd om att leva i vilda western vi vill ju liksom leva så.:rofl::bump::banana:;)
 
Sv: Nu har den kommit!!

Den här tråden handlar om att Sidekick har en ny fin sadel. Dom som gillar den säger det och resten är avundsjuka. Så enkelt är det. Jag vill fortfarande gärna se sadeln med häst och ryttare.
 
Sv: Nu har den kommit!!

Sidekick: vad ville du när du startade denna tråd? :confused:

Det är väl rätt uppenbart.
Hon ville visa en westernsadel som hon suktat länge efter och äntligen fått råd till.
Hon ville visa sitt nyförvärv precis som vem som helst vill visa upp sin nya häst, nya hundvalpen eller nya stallet.

Det hon ville höra i tråden var förmodligen helst kommentarer om att den är fin men jag tror inte att hon har problem med negativ kritik eller kommentarer så länge de har grund och kan relateras till hennes sadel och hennes häst.

Ville hon ha en blaj-tråd hade hon ju kunnat starta en sån.

mvh Eva
 
Sv: Nu har den kommit!!

Vad fin... :D

Jag har en nästan likadan sen 5 år till baka fast utan silver och så är det reining modell dom är skit fina tycker jag!! :banana:
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Nova123
·
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 188
Senast: Emma-pemma
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
783
Senast: Mint
·
Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
374

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp