Bukefalos 28 år!

Nu har den kommit!!

And what may I ask have you instore for these poor Montan'iens? What have they done to deserve this auspicious visit?
 
For once (as much as it pains me to say this) I'm envious of you. Unfortunately I was born (by your standards) WAY on the wrong side of everything...;)

What are you planning to teach these poor individuals? Being that your not conceited, just better than everybody else...
 
Sv: Re: Nu har den kommit!!

For once (as much as it pains me to say this) I'm envious of you. Unfortunately I was born (by your standards) WAY on the wrong side of everything...;)

What are you planning to teach these poor individuals? Being that your not conceited, just better than everybody else...
They don´t need to be taught like people in this forum
 
aaahhhh could it be that the almighty Bill is going there to learn something him/her self?
c020.gif
 
Nej, det är bara att det är svårt att vara små kaxig om jag stava fel hela tiden i svenska...:angel:

Det är bara pinsamt:o

:D
 
Sv: Nu har den kommit!!

är det bara jag som tycker att moderator ska låsa tråden då den inte disskuterar om det befintliga ämnet :smirk:
 
Sv: Nu har den kommit!!

Nej det kan jag nog också hålla med om, verkar bara bli en låååång tråd med en massa rapakalja. Inte för att det går nå'n skada, men det var ju inte det ursprungstråden handlade om.
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
834
Senast: Nova123
·
Tjatter I ett ihåligt äppelträd på tomten bor någon fågel. Sambon sa att det såg ut som en stor, svart and kröp ut ur hålet i trädet i morse...
2
Svar
20
· Visningar
1 171
Senast: Sel
·
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
341
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 211
Senast: Emma-pemma
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp