Nu har den kommit!!

Sv: Re: Nu har den kommit!!

aaahhhh could it be that the almighty Bill is going there to learn something him/her self?
c020.gif

I hope they grind him way in to the dirt by showing him how much he lacks in his knowledge..... :angel:
 
jo det kan de göra, låsa. Men det verka att alla om "det befintliga ämnet" har försvunnet...Om ni själv har nåt att lägga i om detta fina sadeln?:)
 
Sv: Re: Nu har den kommit!!

Denna tråd har tydligen övergått till att visa att vissa kan stava lite på engelska. Bravo!!
 
Sv: Nu har den kommit!!

Det är alltså fler än jag som är osäker på om Bill är en han eller hon?:confused:!;)
Bill är en han, godkänd för avel i hela riket f ö, och har lämnat ett par tre fina kullar, för flickorna gillar Bill:cool:! :devil:
Så du behöver inte undra!
 
Sv: Re: Nu har den kommit!!

Pja, inte jag som började.... :cool:
Nä, det var "californiaSwed " som började och man kan ju undra hur lite svenska som finns i ordförrådet, kanske engelskan bara är ett sätt att göra sej märkvärdig i ett westernridningsperspektiv?? :idea: Bill:cool:undrar?
 
Sv: Nu har den kommit!!

Det är alltså fler än jag som är osäker på om Bill är en han eller hon?:confused:!;)
DU, av alla ! Du otrogna ! :mad:
Bill börjar bli trött , Bill ska gå o lägga sej, Bill orkar inte tjafsa mer ikväll....
 
Senast ändrad av en moderator:
Re: Sv: Re: Nu har den kommit!!

Nä, det var "californiaSwed " som började och man kan ju undra hur lite svenska som finns i ordförrådet, kanske engelskan bara är ett sätt att göra sej märkvärdig i ett westernridningsperspektiv?? :idea: Bill undrar?

ohhh Bill:o Du har det så rätt, igen. Jag vill bara har uppmärksamhet för min engelska!!! I'm so ashamed...:cry: Please forgive me :cry:

Men:confused: vad har du för ursäkt för att du svarade till mig och de andra i engelska...

...mer och mer tro jag att du är mer kvinnlig än manlig. Jag också tro jag börjar se ett mönster här, att du är riktig grinig varje 28:e dagen.:angel::p

Ok NU är JAG (iallafall) klar med det "Bash Bill" grej. Tack Bill att du är en "Good sport" och att du kan "take it like a man" (dåååå, det händer igen! I can't stop, it's so fun. jag kanske måste får för lite uppmärksamhet här hemma:confused:)
 
Sv: Nu har den kommit!!

Du var otrogen först!!! :mad::mad::mad:
Men jag har trots det förlåtit dig, även om det fortfarande svider i en liten del av mitt hjärta...:cry:
Men eftersom jag nu vet att du är en han, kanske vi t o m kan pussas?:love::d:d
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag skulle behöva lite tips. Jag och min hund har kört agility i ett år. Hon har varit super duktig och tyckt det varit väldigt...
Svar
7
· Visningar
775
Senast: Nova123
·
Hästvård I somras fick en av våra hästar utslag som såg ut som ringorm. Jag behandlade med ivamerol men blev inte av med det. Under hösten har...
Svar
14
· Visningar
1 188
Senast: Emma-pemma
·
IT & mobiler Min gamla yogatimer app fungerar inte i nya luren och jag hittar ingen uppdatering till den, så jag måste hitta en ny. Men hur hittar...
2
Svar
35
· Visningar
783
Senast: Mint
·
Juridik & Ekonomi Scannade papper KU25 jag fick från Wolksvagen för mitt billån. Försöker lägga in den i deklarationen, men får felmeddelande "Kontrollera...
Svar
7
· Visningar
372

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp