Nu har han kommit

Status
Stängd för vidare inlägg.

Zaria

Trådstartare
Blev en liten Hampus förra lördagen kl 05:33.
På 2985 gr & 48 cm...Och allt gick som det skulle förutom en OTREVLIG barnmorska & lite strul med värkarna...


Ps: för er som läst mina tidigare trådar om pappan & allt strul under graviditen så finns nu pappan här konstant och är sååå lycklig över Hampus så bra kan det bli :love: :love: :love:
 
Sv: Nu har han kommit

GRATTIS!! :bump: :bump: :bump:
Vad skont att det loste sej med pappan :) ....men vad trakigt att du hade en otrevlig barnmorska. :mad: Vad gjorde hon som var sa otrevligt??
 
Sv: Nu har han kommit

Jag fick kortet!!!

Hampus är jättefin :love:

Du är fantastisk som har kämpat så hårt, jag kan inte annat än att bli MYCKET imponerad.

:bow:
 
Sv: Nu har han kommit

Grattis! :banana: Hampus ar ett jattefint namn, det far mig alltid att tanka pa tv-serien Den vita stenen som gick nagon gan pa 1800-talet eller nar det nu var :angel: ;)
 
Sv: Nu har han kommit

Ang barnmorskan,hon stressade upp mig till sån milde grad,först tog hon mig inte på allvar var lite "jamen en förstföderska hon vet ju inget" sen undersökte hon mig & då var jag öppen 4 cm DÅ tog hon mig på allvar att jag hade ont, smärtan var det jag var mest rädd för hade inte kopplat alls att det skulle komma en bebis ville bara sluta att ha så ont...så berättade hon att "Nu spräcker vi hinnorna det kan göra mer ont efter det" & "Nu höjer jag droppet,det kommer att göra mer ont då" hade kännts lite bättre om hon inte sagt det.

Sedan under undrivningfasen skällde hon konstant på mig,för att jag inte kände av värkarna alls,sedan köcker hon kommentaren "Ja men nu får du faktiskt hjälpa till här va,jag vill hinna förlösa dig innan jag går på semster faktiskt kl 07:00"...Var min kompis som berättade det för mig,har själv inte mycket minne av själva förlossningen mer än att jag var rädd...Men hur som helst så var ju Hampus värd allt det... :love:
 
Sv: Nu har han kommit

Haha Nej hon försvann så fort Hampus kikade ut...Hon skulle på en som det verkar VÄLBEHÖVLIG semster :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 017
Gravid - 1år ...Så då söker man sig till Buke istället! Skriver här pga jag har verkligen ingen i nuläget att prata med. Försökte prata med en...
2
Svar
22
· Visningar
4 349
Senast: mino
·
S
Övr. Barn Åh herregud vad mycket att smälta. Så mycket känslor som ryms i mig nu. Min syster var beräknad till den 20, på söndag. Både hennes och...
Svar
8
· Visningar
1 452
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 853
Senast: sweet_extraa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Kyltäcke/ kylfilt
  • Melatonin
  • Eurovision Song Contest 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp