Bukefalos 28 år!

Nu har han kommit

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nu har han kommit

*kramar om favvotanten* Så jag lyckades få iväg bilden,måste informera pappan om det att jag inte var så oteknisk som han trodde då :D :eek:
 
Sv: Nu har han kommit

En sådan typ hade jag också när mitt andra barn ville ut. Jag hörde mycket mycket dåligt så jag hörde itne när hon sa att " så ont har du väl i alla fall inte", men min man berättade det för mig EFTER förlossningen. Jag lovar, hade jag hört henne säga det så hade jag gett henne en rak höger! HUR vet hon hur pass ont jag har??? 12:45 kikadej ag på klockan när vi öppnade dörren till förlossningen, därefter skrevs vi in och jag undersöktes och så föddes sonen 13:32. När jag skrevs in var jag öppen 7 cm så nog 17 hade jag rätt att tycka att det gjorde ont?

Stort grattis till Hampus, och lycka till och allt det där!
 
Sv: Nu har han kommit

Grattis! Tråkigt med barnmorskan attityd men du får försöka släppa det och bara njuta av sonen!
 
Sv: Nu har han kommit

Nämen grattis :)
Vad skönt att det ordnat sig med pappan, ha det nu riktigt bra med din nya lilla familj!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Anonymt nick, om någon vet vem jag är så säg ingenting. Nu tror jag inte att någon känner mig då jag varit rätt anonym här tidigare...
2
Svar
25
· Visningar
7 018
Gravid - 1år ...Så då söker man sig till Buke istället! Skriver här pga jag har verkligen ingen i nuläget att prata med. Försökte prata med en...
2
Svar
22
· Visningar
4 349
Senast: mino
·
S
Övr. Barn Åh herregud vad mycket att smälta. Så mycket känslor som ryms i mig nu. Min syster var beräknad till den 20, på söndag. Både hennes och...
Svar
8
· Visningar
1 452
Gravid - 1år Innan ni läser, mitt tangetbrd är krångligt, så det finns en hel del stavfel!!! so, here we go..... Fredag 20/11...
2
Svar
37
· Visningar
4 861
Senast: sweet_extraa
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Häst med eksem
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp