Bukefalos 28 år!

Ny Bildtråd!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Ny Bildtråd!

Du kniper troligtvis med knäna.

Tyngdpunkten skall vara i stigbygeln. För att komma dit måste du trampa ner hälen och sära på knäna från sadeln (det ska få plats några centimeter luft mellan knäna och sadeln). Beroende på hur korta läder du har skall ankeln/vaden ligga emot hästens sida.
 
Sv: Ny Bildtråd!

Kom på att jag skulle efterlysa lite bilder!
Jag sitter och rider en två årig hingst, MR FUGEE, som numera står på TG men har stått hos Pia Höiom. Ingen här inne som ridit honom och/eller har bilder från tiden innan TG? *nyfiken*
 
Sv: Ny Bildtråd!

Kan ju inte hålla mig.. Fotta Lilltrollet i dag.....

PICT5002zoom.jpg


PICT4996zoom02.jpg


*stolt* Men huua så jag ser konstig ut i "ridkläder", fatta att de enda "vanligga" ridbyxorna som jag ärger är ett par vita tävlingsbyxor sedan ponnytiden!!!! Undra om jag skulle använda ett par blårytiga ridbyxor om jag skaffade mig ett par *ganska så klyven*


snygga ni va, hihi, riktigt läcker. Syns att det är nån som hållit på mycket med fullblod. Viktigt att alltid hålla händerna lågt ner på manken, när det kommer till dem. hehe.
 
Sv: Ny Bildtråd!

Får man lägga upp bilder tagna vid löp? :angel:
 
Sv: Ny Bildtråd!

Såklart mina egna :D
Har bilder från Stockholmsdagen fast mest på araberna då :love:
 
Sv: Ny Bildtråd!

Ok, har ändå inget annat för mig :smirk:
Hmm, hoppas folk här inte har ngt emot att (ev) synas på bild? För då får ni be mig radera ^^
---
STOCKHOLM CUP DAGEN 10/9

Arablöpet
Rätta mig om namnen är fel

Shah Khan
lopp7.png

lopp10.png


Exir
lopp2.png


Adwokat
lopp9.png

lopp5.png


Namnlösa (har inte letat upp namnen)
lopp3.png

lopp8.png

---
Övrigt fr. Sthlm Cup

Play Truant "Palle-bus"
lopp6.png


Brief History
lopp13.png

lopp12.png
 
Sv: Ny Bildtråd!

snygga ni va, hihi, riktigt läcker. Syns att det är nån som hållit på mycket med fullblod. Viktigt att alltid hålla händerna lågt ner på manken, när det kommer till dem. hehe.

Tack! Jag önskar att jag hade mer tid för henne :love: , men rider så mycket på banan att hon alltid kommer i sista hand... Det är derför jag skall sälja henne. Även om jag får erkänna att jag varit dålig på att ta tag i det... Men hon e ute på anons "tyvärr"...
 
Sv: Ny Bildtråd!

Brief History hade en läcker bläs! :-)

Ninniw, det såg riktigt proffsigt ut med vita ridbyxor och allt ;-)
 
Sv: Ny Bildtråd!

Jag tyckte väl att jag kände igen det paret ;-) Kom bara inte på vem det var...
 
Sv: Ny Bildtråd!

vilken snygging det är som träcker Palle :angel: ;)

Det där är en mer rättvis bild av hur det går till att träcka det där "monstret" ( jag gillar honom EGENTLIGEN) än den andra från samma dag.
http://www.stockholmsridhus.se/galopp/play truant 20060910_8901.JPG

där ser han ut att vara "nemas problemas"... det är inte riktigt så.. mer som på din bild :P

Yep, den sexiga trion ;)
Har flera bilder på Palle-buset där han ser mindre angel-like :p
 
Sv: Ny Bildtråd!

Haha vette fan om du känner igen mig ;)
Jag hjälper till lite till och från på loven hos Malmborgs. Du PM:ade mig om PA ^^,
Förresten, kan du PM:a mig om hur det går med Palles skada. Vill gärna veta :bump:
-----
Palle = ängel 1
palle2.png


Palle = ängel 2
palle1.png
 
Sv: Ny Bildtråd!

känner du igen mig??... hmmm känner jag igen dig? :p

Förlåt, var visst lite luddig :-) Vad jag menade var att jag kände igen dig ifrån bilder som du själv visat upp tidigare (tyckte om de bilderna förresten, både kvalitén och motiven), så när ImseVimse visade sina bilder så visste jag att de föreställde en bukefalos medlem men jag kom inte på vem ;-)

Jag blir själv paff om jag tror att någon känner igen mig utan att jag vet vem personen är, så jag hoppas att jag inte skrämde upp dig för mycket ;-)
 
Sv: Ny Bildtråd!

Jag kan också leka dressyr Ninni:D
Belldale Beauty
eabbf49470cf4620bf57ba3db23966d9.jpg


Här är Jag på Look who's talking (favvo!) Tillsammans med duktiga ponnyryttaren Kimberley på Inge Bonus (längst bort)
881fffcc1b1b41dda857f4a072260c34.jpg


Och min alldeles egen (ok iaf halva) Barrier Boris, blivande hinderchampion!!
afb6ba1dceed4f73ba86320310f407a2.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Hund Klockan är inte ens 22, och det är kolsvart ute. Jag insåg att det bara är två veckor kvar, sedan kommer det vara solnedgång lagom tills...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 816
Senast: Therese1988
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Hundhälsa Jag vet att det finns en del trådar som detta men väljer ändå att starta en ny. Vi behöver byta foder på Ascot, från färskfoder till...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
8 658
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 280

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp