Bukefalos 28 år!

Och jag och många andra skulle säga att de nya är mer enhetliga och harmoniska och mindre plottriga.
Det märks ganska tydligt här att vissa vill ha mer färger, andra färger, mindre grått, mindre ljust, ljusare, det enda jag är säker på är att det inte går att få alla nöjda, samtidigt som jag är ganska säker på att om en vecka är de flesta mycket nöjda med hur det ser ut och fungerar ;)

Ja det är klart smaken är delad. :) Men jag gillar de färgena som är på det gamla nu när du ändrat därför känns det trist när den nya stilen har sämre färger(enligt mig då),men jag förstår att du inte kan göra alla nöjda. :)
 
Jo det också, missade att jag förväntades skriva en lärobok ;)

Testa ctr+alt + nedåtpil också- efter det bör man ha koll på ctrl+shift+uppåtpil också

Om vi ska rabla sätt så använder jag inget av de där utan klickar på en knapp jag inte vet vad den kallas(alltså på skärmen) å så får jag upp en lång lista blandannat står det zooma in och så - och + på varsin sida om procentsatsen jag har för tillfället bara att klicka om jag vill ha större eööer mindre:)

Hm det är bra jobbat om ni förstod den förklaringen :laugh:
 
Något ni möjligen inte upptäckt ännu är att jag har en ny logga samt att många ikoner, ex.vis i inskrivningsrutan numera klarar zoomning, som ni pratat om, alldeles utmärkt utan att bli pixliga.
 
Jag förstår inte riktigt vad du har problem med och varför använda F5, det laddar ju om sidan och tar ju tid?

Inte längre tid än att uppdatera genom att gå via menyerna. Men det fungerar just bara om det är uppdatering jag är ute efter. @LenaH använder F5 som någon hemlig kod också ;)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Någon som har el har haft en tik som man kan se som dominant i flock med annan/andra hundar? Hur har det visat sig? Funderar över min...
2
Svar
26
· Visningar
2 006
Senast: BornAgain
·
Kläder & Bli fin Jag har bestämt att det blir en ny handväska i december, då får jag löneförhöjning retroaktivt! Jag har en oäkta "klassisk" Micael Kors...
Svar
5
· Visningar
851
Senast: Unafraid
·
Hästvård Vi har stött på lite funderingar med vår häst. Han har varit spänd i ryggen och behandlades för detta. Veterinären var inte orolig utan...
Svar
0
· Visningar
406
Senast: slant98
·
Hemmet Jag har en idé om det perfekta skåpet/minigarderoben. Tyvärr verkar ingen annan dela min vision, så jag hittar ingenting att köpa...
2
Svar
28
· Visningar
1 373
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp