Bukefalos 28 år!

Kilauea

Trådstartare
Imorgon kommer nya familjemedlemmen hem. En 6 veckors kaninbäbis, dvärgvädurshane.
Egentligen lite ung, men kommer från ett vanvårdsfall så satt inte med sin mamma ändå.

Egentligen hade vi inte tänkt skaffa någon mer kanin förrän vi flyttat till ett hus och inte bor i en tvåa, men vad göra :p.

Vet dock inte riktigt hur nuvarande kaninen kommer reagera. Han är gudasnäll med marsvinen, men har aldrig bott med någon annan kanin förut.

Den nya kommer kastreras så snart testiklarna finns på plats och den vi redan har är kastrerad.

Vet inte vad jag ville med denna tråd, mest berätta tror jag :).
 

Liknande trådar

Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
11 639
Senast: Nixehen
·
Övr. Djur Hejsan alla! Min lillasyster ska skaffa en dvärghamster. Men har läst att de eventuellt vill bo två. Stämmer det? Och om det stämmer vad...
Svar
9
· Visningar
1 411
Senast: Dopy
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 700
Senast: Snurrfian
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 413
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp