Bukefalos 28 år!

Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Som sin mor :D

Han bet mej i bröstvårtan idag igen med sina nya tänder. Fast det började inte blöda som det gjorde i förrgår.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Jag satt just och kollade i din pixbox och såg att han hade fått tänder. Första tanken var "Shit, ammar inte hon än" :rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Hehe jo.... det gör hon! När han bet sa jag AJ och han blev helt otröstlig i fem minuter, sen vågade han knappt äta igen stackarn :D

Jag hade ju hoppats på att bli trådsmal trots min chokladdiet, men det verkar inte funka så jag kanske trappar ner nu när valpen fått skalpellgap! :S
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Gud han är så bedårande söt!

Idag har vi plockat blåbär. Ailie tyckte det var skoj!
blogg_232744.JPG


Hon bangar aldrig på att göra "fulminen". Så ser hon ut samtidigt som hon låter som en gris.
blogg_232849.JPG


blogg_232955.JPG

blogg_233035.JPG


Det tar på krafterna att plocka blåbär. Man kan tro att hon plockat alla 5 kg själv.
blogg_23323.JPG
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Plockat? Nä men ätit kanske? ;)

Vi har björnbär överallt här som Sam älskar, då ser han också ur sådär runt munnen!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Jag går inte heller ner på chokladdiet. Himla konstigt tycker jag. :confused::grin:

Idun har sju vassa små tänder, och helammas... Jag vrålar AJ! när hon bits, så hon har NÄSTAN slutat bitas nu...
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Måste bara berätta...
Ganska länge nu har Idun gjort ett slags pipande för att illustrera hur katten låter.
Igår började hon låta som en ko. För de av er som inte vet hur en ko låter, kan jag meddela att den säger buuuu.:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Jättekonstigt! Alla säger ju man skulle bli så smal av att amma. Jag måste äta för 5 hahaha.

Nä nu ska jag gå och läsa i min pilates för dressyrryttarebok. Den kanske man blir smal av? :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Vidar är ju så söt!


Bastian har fyllt 7 år och är inte nån liten skrutt längre. Men han kanske får vara med ändå...

Första skoldagen.
DSC01023.jpg


Lagar mat ihop
DSC01024.jpg


Och så mina barns underbara ögon.
DSCN1211.jpg


DSCN1223.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Underbara ögon! Inte ofta man ser dem öppna haha mest får vi ju se sovbilder på dina gryn! :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

De är ju så söta när de sover ihop. Tills de börjar vakna, då ligger de mest och sparkar varandra.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Jag vrålar AJ! när hon bits, så hon har NÄSTAN slutat bitas nu...
Så snällt barn vill jag också ha :D
Min lille terrorist verkade tycka att det bara var skojjigare när jag tjöt :crazy:
Aja jag hade väl inte blivit gravid om jag fortfarande hade ammat.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

"dÄÄÄÄ" låter det här hemma.
Och "Näääe" när hon gör något som vi inte vill, typ klättra i trappan, ta pappas PS3-kontroller, leka med fjärren, slåss osv osv osv.
"Mampa" är lampa och där pekar hon "dÄÄÄ" "mampa"
Och för att inte glömma "Titta" med tungan utanför eftersom hon inte fått en endaste tand ännu. Och med en otroligt övertygande min.

Saga har också tagit sitt första steg själv. Men hon är lite feg så hon sätter sig ner när man släpper henne. Däremot står hon jättebra själv när hon släpper taget på eget bevåg. Men så kommer hon på att hon står själv och då sätter hon sig ner.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
10 453
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
69
· Visningar
5 263
Senast: Blyger
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
12 010
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 221
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp