Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Status
Stängd för vidare inlägg.
S

spooky

Nu e det så här att jag känner att den tråden som e den första . alltså "nya bilder på era småskruttar" har blivit ganska lång och den har väl stannat tycker jag, Eller stannat och stannat. Kan ju säga så här. Det är inte lika mycket bilder som när den startades:(.

Då blir det ganska tråkigt att titta när folk bara skriver.



Snälla vill inte ha några kommentarer som inehåller negativa saker:crazy:

Tack på förhand^^
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

19651523.jpg

Vill visa upp mitt hjärta. Hon är 15 månader.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Jätte sööt ju ^^:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Jag är aktiv i den första tråden. Jag kan dessutom nämna många som regelbundet lägger upp nya bilder. Så jag förstår faktiskt inte vad du menar om att den stannat.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Jag är aktiv i den första tråden. Jag kan dessutom nämna många som regelbundet lägger upp nya bilder. Så jag förstår faktiskt inte vad du menar om att den stannat.

Jag håller med dig.:bow:
Och att det skrivs lite runt omkring bilder och barn är ju bara naturligt;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Det tycker jag med, och inte är det något som stör. Snarare är väl det lite av vitsen med tråden?

Jag har svårt att tro att en ny tråd, med nästan samma titel, skulle få mer fart än orginalet.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Nä, dör den ut så är det ju för att ämnet är slut pratat, och det lär det ju aldrig bli då barn kan man inte titta sig trött på;)

Skulle det bli en ny så skulle väl det vara för att vår kära moderator tycker att den blivit för lång. Men den dagen den sorgen;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Söta tjejen!



Jag håller med ovanstående (flera) talare, den förra tråden är väl fortfarande ganska bra liv i väl?
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Det tycker jag iallafall att den har. Bra liv då alltså. Jag lägger in bilder när jag känner för det, men de flesta med en fin kamera lägger in ofta tycker jag.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

kl

Haha, 231 träffar, alla kollar ifall nån har lagt in bilder.


Den första tråden är ju nålad. För att vi bara ska ha en. Jag tror inte många håller med dej om att den är död.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Nu är ju denna nålad istället.

Det gillar jag inte, jag går ofta tillbaka bland de gamla bilderna och kollar hur stora barnen blivit nu jämfört med äldre bilder. Nu måste man ju leta rätt på den gamla tråden bara för att kunna det, och när ingen kan skriva i den kommer den försvinna.

Nej, detta blev fel tycker jag.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Hmm, jag hann inte riktigt med i nålandet jag, men de senaste bilderna i gamla tråden är jättefina hur som helst!


Jag lägger in ett knaskort på liten spexande pojke här jag, det är inte helt nytt, men det här kortet visar min pojke som han alltid är - full med bus! Det suddiga i kanten är hans hand som full med majskrok undersöker kameran:D

18894994.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

*kl*

Den gamla tråden finns kvar, och kommer att finnas kvar så länge allt fungerar som det ska, men för att göra det lite lättare för "nya" att hinna läsa i kapp så kommer jag att låsa trådar när de blir allt för långa.

Mvh
Snurrfian-moderator
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Nu är ju denna nålad istället.

Det gillar jag inte, jag går ofta tillbaka bland de gamla bilderna och kollar hur stora barnen blivit nu jämfört med äldre bilder. Nu måste man ju leta rätt på den gamla tråden bara för att kunna det, och när ingen kan skriva i den kommer den försvinna.

Nej, detta blev fel tycker jag.

Kan bara hålla med. Jag förstår inte alls vitsen med att den gamla inte är nålad längre utan denna? Det kommer väl att bli lika mkt snack i denna & inte bara bilder...Det är då inget som stör mig iaf. Det pratas ju kring bilderna och bara bilder utan prat tycker jag vore tråkigt...

Nä, ta bort denna tråd och nåla den första/gamla ist tack. :idea:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Som jag skrev i den gamla tråden så har den blivit för lång, jag har funderat ett tag på att låsa den och starta en ny och nu blev det gjort ändå så jag tog tillfället i akt. Den gamla tråden finns kvar och det går bra att titta på bilderna, men denna tråd är för nya bilder.

Snurrfian-moderator
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Kameror är väldigt intressanta saker. Ja har svårt att få bra bilder när lilltösen ler eller skrattar, för hon blir så facinerad av kameran hela tiden. :D

miss_kala: Jättefina bilder i förra tråden. framför allt gillade jag bild nummer två. :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

De ser ut som ostbågar, men är gjorda av majs enbart. De innehåller inget salt, och bara 2 %fett, smälter fort och lätt i munnen, passa jättebra som bebisgodis - Von Dregel älskar dem och blir alldeles vild när han ser sin "godispåse"!

Jag äter dem också, istället för chips så dipar jg de här, mycket nyttigare om man dessutom gör dipen på minifraiche!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
10 895
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 006
Senast: Sasse
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 886
Senast: jemeni
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 326

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp