Bukefalos 28 år!

Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Nu har Maja blivit intresserad av katterna och brukar klappa Nova
phpzbmosz.jpg

Och så här roligt är det :D
phpmv2utr.jpg

Gåstolen är intressant sak
phpejnkeb.jpg

Aahaa, kan man göra så det blinkar och låter?!
phpur1ku7.jpg

Elvis is alive!
php22ukxi.jpg

phpi0ztqz.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

*Kl*

Pojkarna och jag gick en sväng i skogen, och hade lite choklad och macka med. Fast äggmacka bland massa svamp var en dålig idé :crazy: Jag var livrädd att de skulle tro att allt vitt gick att äta.

 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Några bilder på min Matilda, snart 5 månader (usch vad tiden går fort!!!)

Vaknar med ett leende, ALLTID!!
IMG_0767.jpg


På hotellrummet i London
IMG_0819.jpg


Inviger nya gåstolen under överinseende av mormors hund
IMG_0864.jpg


Hugo anser att det går bra, så han kan slappna av
IMG_0872.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Vad härligt det ser ut! Längtar tills jag kan gå med Loke sådär. Ränner som en dåre gör han, men är inte intresserad utav skog ännu.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Visst är det underbart med katter?:love:

Vi hade katter, men fick sälja dem för de förstörde lägenheten.:(
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Heheh. min son var så läng redan vid 3 månaders ålder att han nådde ner med fötterna. Men de kanske beror på märke med? Hade från BabyZone, men inte en som blinkar.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Det gäller att se till att de är tillräckligt hungriga ;) Då sitter de still tills det att man själv hunnit sätta sig, typ.

Fast de gör liknande saker på dagis, så de är lite vana med att fika i skogen. Jag hann med att fota massor av svampar :laugh:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Loke är som en virvelvind, aldrig stilla:p

Även fastän man "mutar" honom. Han går och äter då om han inte sitter i sin stokke.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Våran är en BabySeat King, och trots att dottern är ganska lång så är det bara precis att hennes fötter når backen när hon sitter i den. Förra dottern hade en annan modell, och den hade hon vuxit ur (på längden) när hon var 7 månader (var troligtvis ngt vajsing med höjdinställningen i den, för när hon reste sig upp så hade hon bordet under höfthöjd, och det tyckte vi var för risky när hon sen böjde sig åt sidan för att försöka nå grejer på golvet)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar, Del 2?

Vi gav upp vår när sonen vägde 11 kg. Han nådde den gränsen när han var 8 månader.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 734
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 306
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 508
Senast: Niyama
·
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 131
Senast: Sasse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp