Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, han satt och lekte ganska länge med den på ;)
Trodde den skulle klia järnet på hans stackars skalliga huvud

Och din lilla skrutta är ju söt som socker.
Bäst att hålla Jonas därifrån, annars kanske han kidnappar Amanda och rymmer från sin mamma :o:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

En till gullig tjej vi ska hålla borta från Jonas :angel:

Är ju såå sött när nappen nästan är större än ansiktet på de små:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Stackars Alvin :(
Och så står mamma & förevigar det (inte någon bild att visa för framtida tvivelaktiga partners väl;)?
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Och din lilla skrutta är ju söt som socker.
Bäst att hålla Jonas därifrån, annars kanske han kidnappar Amanda och rymmer från sin mamma :o:D

:rofl:
Vi får väl sammanföra dom någon gång, om sådär 25 år när Amanda får börja spana på pojkar ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, det hoppas jag med. Vår tvättmaskin överbelastas. Nu har jag gett upp med välling och youghurt, nu är det salt/socker/vattenlösning som gäller.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad söt hon är! :)
Jag kommer vänta med extra spänning på dina bilder eftersom våra tjejer är nästan exakt lika gamla, det är kul att se vad som händer med dom små!

Sitter tex här nu och är avundsjuk på att din lilla har napp vilket min totalvägrar :(

Ja just, visst var du eg beräknad till den 15:e?
Jag var ju beräknad till den 3:e men hon kom inte förrän den 15:e.

Nikki stoppade tummen i munnen det första hon gjorde när hon kommit ut, vilket jag direkt försökte avstyra. Redan andra dagen tog hon nappen, vilken lättnad!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här kommer några nya

Såhär sover Rasmus, han vkna precis när jag skulle ta kort
phpwd4va8.jpg


Morfar har lite Whiskyskola
phpsgxfk6.jpg


Rasmus och morfar
phpz7up5h.jpg


Rasmus och mormor
phpqgz7qp.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Fötterna på första bilden:love:, känner igen våran lilla ligists sovstil, fast han sover i våran säng nu och de där små fossingarna hamnar då i ansiktet eller annat väl valt ställe:D


För övrigt är Rasmus så söt att jag nästan gråter en skvätt!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Fötterna på första bilden:love:, känner igen våran lilla ligists sovstil, fast han sover i våran säng nu och de där små fossingarna hamnar då i ansiktet eller annat väl valt ställe:D

Haha känner igen det där - förstår inte hur nått så litet kan ta sån stor plats i sängen ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

På tal om fötter så tycker jag om den här bilden (om man bortser från degig och sur morsa då:D)


19595206.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Såhär hittade jag precis min lilla korv när jag var i full färd med lunchfix. Hon försöker vända på sig, ligger redan på sidan och ansiktet nerborrat i filten. Tyvärr var det stopp så långt, men hon kämpade på bra.

p1000457_1207572988.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 389
Senast: Sirap
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
18 142
Senast: Whoever
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 082
Senast: Wille
·
Gravid - 1år I sommar ska maken, jag och vår lilla bebis resa till makens familj och tillbringa uppåt sex veckor där. Flyget tar några timmar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 110
Senast: Dorinda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp