Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Är jag inne i tråden så kan jag bjuda på förmiddagsbilden när kissen kom och ville mysa med ett nyvaket jag :p
 

Bifogade filer

  • IMG_20180330_101126_759.jpg
    IMG_20180330_101126_759.jpg
    243,6 KB · Visningar: 401
Jag är en sån som aldrig blir nöjd hos frisören... jag klipper topparna själv numer och bara ber sambon att jämna till det i bak när jag är klar.
Förstås lättare när man har långt hår...
Jag hade "alltid" haft långt hår förut. Men jag tröttnade till slut. Att klippa kort är nog bland det bästa jag gjort faktiskt. Så här lätt har det aldrig varit att sköta håret. Med långt hår är det ett jäkla meck.
 
Imorse när jag gick upp orkade jag inte bry mig om hur jag såg ut, senare under dagen kom motivationen tillbaka och jag tog mig i kragen och plattade mitt hår. Något jag inte gjort på år, och va jag har saknat det. Önskar fortfarande att jag hade haft platt hår, men men.
hairjfds.jpg
 
Imorse när jag gick upp orkade jag inte bry mig om hur jag såg ut, senare under dagen kom motivationen tillbaka och jag tog mig i kragen och plattade mitt hår. Något jag inte gjort på år, och va jag har saknat det. Önskar fortfarande att jag hade haft platt hår, men men.
Visa bifogad fil 12946
Vi kan byta! Min hår vägrar vara annat än platt. Jag gillar din före-bild, sådant hår hade jag velat ha!
 
Var tvungen att ta en stel selfie då jag behövde bild till en presentation. Jag tror jag tagit en handfull selfies i mina dar :DRufsigt hår :D

Visst hade du svart hår förut väl? Vill minnas att jag sett någon bild på dig här för ett bra tag sen, men kan ha fel! Du är jättefin iaf.
 
När påskmiddagen under långfredagen avslutades innan den hann börja på grund av magsjuka, tänkte jag passa på att ta någon selfie när jag ändå var sminkad och proper. Men varenda bild jag så okej ut på hade för dålig kvalitet, borde kanske skaffa en ny mobil med snäppet bättre kamera ändå. Fast det går lite emot min tro, och får nog vänta till telefonen klappar ihop helt.
nsXEgxj.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 270
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 466
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 362
Senast: cili
·
Övr. Katt Jag hoppas kunna köpa hus inom några år och första prio blir att näta in en del av trädgården. Ju större desto bättre, men minst några...
Svar
14
· Visningar
798
Senast: MissFideli
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Jag gpr sönder
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Burkfisk

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV
  • Hundrädda

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp