Nya bildtråden

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kapade av håret i går och firade med röda läppar :D.
received_10155231782711610.jpeg
 
Inte kamma när det är blött, det vet tom jag som har jätte rakt hår!
Aldrig haft problem med det innan. Kammar jag det inte när det är blött kommer det bli ett rent helvete sen när det torkar... vilken inte är kul alls. Den där bilden är gammal, har hänt även med torrt hår att borsten fastnat.
 
Aldrig haft problem med det innan. Kammar jag det inte när det är blött kommer det bli ett rent helvete sen när det torkar... vilken inte är kul alls. Den där bilden är gammal, har hänt även med torrt hår att borsten fastnat.
Jag kan inte med bästa vilja få saker att fastna i mitt hår allt glider ur, kammar är bara att glömma, hårspännen glider ofelbart, hårsnoddar glider också ur om det inte är sådana rena gummisnoddar etc. Jag är verkligen avis på alla med lockar.
 
Ok jag har fått lära mig att det sliter något ohyggligt på håret och att det trasslar sig.
Ja, det brukar heta så. Men jag tror inte på allt som sägs om hår. Jag kör balsammetoden och kammar ut håret med glestandad kam när det är vått och balsamet sitter i. Det känns klart skonsammare än att försöka reda ut tovor när det är torrt.
 
Ja, det brukar heta så. Men jag tror inte på allt som sägs om hår. Jag kör balsammetoden och kammar ut håret med glestandad kam när det är vått och balsamet sitter i. Det känns klart skonsammare än att försöka reda ut tovor när det är torrt.
Med balsam i är det nog en annan sak, då har ju håret en hinna på sig.
 
Ja, det brukar heta så. Men jag tror inte på allt som sägs om hår. Jag kör balsammetoden och kammar ut håret med glestandad kam när det är vått och balsamet sitter i. Det känns klart skonsammare än att försöka reda ut tovor när det är torrt.

Så gör jag med. Har lockigt hår och borstar det aldrig när det är torrt om jag inte ska platta det.
Räcker att reda ut med fingrarna.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har ringt psykakuten två gånger idag, men båda gångerna har jag lagt på luren innan jag kommit fram. Jag tycker inte att mitt...
Svar
6
· Visningar
637
Senast: ginnies
·
Kropp & Själ Jag har fått "riktiga" glasögonen för första gången, ett par distansglasögon och två par läsglasögon. Mina läsglasögon från mataffären...
2
Svar
24
· Visningar
1 282
Senast: gul_zebra
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 498
Senast: Grazing
·
IT & mobiler Jag har funderat flera gånger på vad som påverkar spridning och synlighet på instagram men blir aldrig riktigt klok. Inte för att jag...
4 5 6
Svar
101
· Visningar
4 404
Senast: cili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp