Obehagligt!

Sv: Obehagligt!

Tja, kamphundsförbud vill inte jag heller ha....
 
Sv: Obehagligt!

Bra skrivet. :bow:

qodrofenia: Tråkigt att problemen är kvar! Sjukt att det kan gå så långt utan att något görs..
 
Sv: Obehagligt!

mm Och i dag hadde killen fexikoppel på hunden :crazy: Så nu kan hunden kuta 10 m från sin ägare i stället för 2m :(
 
Sv: Obehagligt!

Nä, men det var det som var upprinnelsen till hela detta körkortsprat.
 
Sv: Obehagligt!

Exakt vad Winberg hade för förslag vet jag inte (och bryr mig inte heller, egentligen). Jag gillar "min" idé. Körkort som sådant verkar det vara flera som gillar, såg en "poll" med förödande majoritet för körkort... (Minns inte om det var på Västerviks sida eller kanske på Hundcampus.)
 
Sv: Obehagligt!

Jag förstår vad du menar, men jag är negativ av den anledningen att jag har mkt svårt att tro att detta skulle fungera öht.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och min man har en adoptivhund, en staffe, som är fem år gammal och som nästan alltid är världens bästa hund. Vi har bara haft honom...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
6 653
Senast: mmbot
·
F
Övr. Hund Anonymt nick.... Känner att jag sitter i en riktig rävsax och orkar inte bli dömd just nu så var snälla i era kommentarer tack...
2
Svar
24
· Visningar
2 948
Senast: Frukten
·
P
Hundhälsa Har ett problem med min tik på 1,5 år. Hon har aldrig varit speciellt förtjust i okända hundar och vi trände mycket när hon var valp...
Svar
11
· Visningar
1 269
Övr. Hund Eller... vad är det med folk?? Ännu en tråd om puckade människor med hund alltså. Jag har själv varit väldigt förskonad från sådana och...
2
Svar
36
· Visningar
3 784
Senast: ebba85
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp