Bukefalos 28 år!

Oj hur gör jag nu vad händer?

Sv: Oj hur gör jag nu vad händer?

Lycka till med försäljningen!
Nu får du ju träffa köparen också, i samband med leverans av hästen.
Hoppas att hela historien slutar lyckligt för både dig och hästen :)

Något man kan göra när man ska till att göra affär med osedda hästar, är att ta referenser, om man inte själv känner till köparen/säljaren... Ingen heltäckande garanti, men ändå.
 
Sv: Oj hur gör jag nu vad händer?

Nya skor på idag, ska ringa och boka tid för besiktning imorgon och jag hoppas de kan komma snabbt :bump: men detta är till en annan spekulant.
 
Sv: Oj hur gör jag nu vad händer?

Nya skor på idag, ska ringa och boka tid för besiktning imorgon och jag hoppas de kan komma snabbt :bump: men detta är till en annan spekulant.

Bra att du håller fler dörrar öppna. Jag skulle aldrig sälja min häst till en människa jag aldrig träffat. Å på din beskriving lät det nästan lite för bra. Vad är haken? Så skulle ja tänka i din sits, men de är klart det kan vara en ärlig hästmänniska också. Men även om ja hade bråttom att "bli av" med en häst skulle jag ändå ta mig tid att träffa den potentiella köparen. Det tycker jag du också ska göra för din egen och hästens skull! Hoppas allt går bra till slut!
 
Sv: Oj hur gör jag nu vad händer?

Håller tummarna att allt går bra, och att det ordnar sig till det bästa för dig, hästen och de nya ägarna. :)
 
Sv: Oj hur gör jag nu vad händer?

Håller tummarna för er!
Jag kan vagt sätta mig in i hur du mår, och då vill man bara bli av med alla ansvarsbitar. Jag tycker ändå du verkar ha lagt ner både tid och energi på att sälja hästen på ett vettigt sätt.
 
Sv: Oj hur gör jag nu vad händer?

Jag har vart bortrest och nu väntar jag på att spekulanten ska bestämma sig + att jag har fått mail från några som är intresserade om de säger nej.
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 141
Senast: Inte_Ung
·
Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
30
· Visningar
3 088
Ekonomi & Juridik Hej! Ska köpa en tre åring och kommer vetrinärbesikta samt röntga den innan köp. Priset är 100 " och är en hoppstammad valack, riden i...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 699
Ekonomi & Juridik Hej på er, det finns säkert mängder av sånna här frågor på nätet men har inte hittat hur man gör i exakt vår situation. Sambon har en...
Svar
3
· Visningar
1 201
Senast: Bee
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp