OK. Regndans på fredag kl 20?

Blev lite senare än 20.00, men ändå - en liten dans på gräsmattan och en i växthuset (jag skulle tro att det magnifika växthuset kan besitta lite extra magiska krafter). Under nostalgiskt åttiotalshum-hummande på Rytmen av ett regn.

Ibland är man extra glad att inte ha grannarna helt inpå sig.
 
Jovars! Senaste prognosen för sydvästra Götaland:

"Under lördagen skurar
I natt klart till halvklart och runt 10 grader. I morgon lördag rör sig skurar in från sydost som främst under eftermiddag kan vara kraftiga med inslag av åska. Fram på dagen 21-26 grader, lägre i samband med regn samt vid kusterna med pålandsvind. Vind omkring ost."

Jag menar lite framkörningstid får man ju godta.
 
Jag hittade ingen spindel till offer :( Hoppas det går lika bra med mygg :angel:
Vovven och jag har dansat som galningar och offrat massor med mygg under magiska formler.
Nu dricker jag magisk dryck och talar i tungor.
Hjälper inte detta då :devil:
 
OMG! Jag har suttit på kontoret helt tills nu och glömt bort hela dansandet! :nailbiting: Är det för sent nu...??
Det är aldrig försent! :D Jag har dansat runt i köket, tänt grillen för att göra ett eldoffer, dricker magiska drycker och börjar konstatera att min uppsats nog börjar bli klar så jag kan vara ute och njuta av vädret så det om något borde få det att börja regna! Antagligen redan imorgon när jag ska stå ute och titta på fotboll! :D
 

Liknande trådar

Äldre Nu börjar läget vara akut på många håll i landet. Djur till slakt, vallar med i princip noll näring slås för att det ska finnas något...
10 11 12
Svar
225
· Visningar
11 778
Senast: Snowball
·
Tjatter OK. Det är krisläge i Sala. Flera bränder och just nu några utom kontroll. Markerna är fnösketorra. Människor ochy djur evakueras. Jag...
2
Svar
27
· Visningar
1 841
Senast: hastflicka
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp