OS-tråden hoppning

@quarter4ever tycker inte Nick gjorde bästa rundan idag heller. Snabbast ja men inte bästa. Inte så att Nick inte förtjänar guldet inte alls, men jag tycker ändå att Peder förtjänade det mer. Är såklart partisk också :p
Men som sagt regler är regler.
Jag hoppas de ändrar och gör om så felen följer med hela tävlingen. Känns mer rättvist.

Jag tycker även t.ex. Lamaze hade förtjänat det mer. Nu är ju reglerna som de är och det är ju inte Skelton som satt reglerna, så han är ju inte ovärdig på något sätt. Men jag personligen imponeras mer av jämnhet och det är fan inte många som ridit så perfekt som Peder gjort varenda runda.
 
@quarter4ever tycker inte Nick gjorde bästa rundan idag heller. Snabbast ja men inte bästa. Inte så att Nick inte förtjänar guldet inte alls, men jag tycker ändå att Peder förtjänade det mer. Är såklart partisk också :p
Men som sagt regler är regler.
Jag hoppas de ändrar och gör om så felen följer med hela tävlingen. Känns mer rättvist.
Så idag tyckte du att Peder gjorde en bättre runda ? ( baserat på hur den reds då? ) för tidsmässigt slog ju Nick Peder mer än en halvsekund?
Missförstå mig rätt- jag tycker med att Peder&All In är värda att vinna- MEN så som det hela var upplagt så defintivit att Nick och hans häst vann det hela ?
 
@quarter4ever Ja jag tycker Peders runda var bättre och snyggare men Skelton är en räv som är värd alla framgångar. Så jävla tråkigt bara med stolpe ut efter ett sånt mästerskap Peder gjort. Å andra sidan så kommer Peder ha chansen igen i Tokyo och det är ju fint att Nick fick sitt individuella guld nu när karriären går mot sitt slut. Han har ju sagt att han ska sluta när Big Star slutar.
 
@quarter4ever Ja jag tycker Peders runda var bättre och snyggare men Skelton är en räv som är värd alla framgångar. Så jävla tråkigt bara med stolpe ut efter ett sånt mästerskap Peder gjort. Å andra sidan så kommer Peder ha chansen igen i Tokyo och det är ju fint att Nick fick sitt individuella guld nu när karriären går mot sitt slut. Han har ju sagt att han ska sluta när Big Star slutar.
:)
Exactemente!:)
 
@Estivuz Peder själv är ju inte nöjd med ett silver, glad men inte nöjd. Han kom dit för att ta guld och det blev stolpe ut. Det är ju fantastiskt med silver men det var ändå stolpe ut på guldet :p
 
@Estivuz Peder själv är ju inte nöjd med ett silver, glad men inte nöjd. Han kom dit för att ta guld och det blev stolpe ut. Det är ju fantastiskt med silver men det var ändå stolpe ut på guldet :p

Fast jag vet inte om man kan kalla det stolpe ut! Han hade allt i sin hand! Stolpe ut hade varit om han hade tagit tiden men rivit på vägen! Eller om han hade klarat Nick men Lamaze hade tagit det.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Hästnyheter Förbundskapten Henrik Ankarcrona har tagit ut ett väntat lag till EM i hoppning som inleds under onsdagen i italienska Milano. Henrik...
Svar
0
· Visningar
328
Senast: Gunnar
·
  • Artikel
Hästnyheter Nio svenska ryttare är klara för start under Longines Global Champions Tour på Stockholms Stadion 16-18 juni. Världsettan Henrik von...
Svar
0
· Visningar
396
Senast: Gunnar
·
Hoppning Nu kör vi! Idag börjar hoppningens VM med en speedklass. SVT börjar sända 10:50. Våra svenskar har startnummer: 25. Jens Fredricson -...
84 85 86
Svar
1 712
· Visningar
73 930
Senast: fio
·
  • Artikel
Hästnyheter Tretton svenska ryttare är uttagna till Global Champions Tour-tävlingarna i Stockholm. Bland andra är svenska OS-guldmedaljörerna i...
Svar
0
· Visningar
389
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp