Bukefalos 28 år!

OT-tråd NR 13!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT-tråd NR 13!

Breda axlar? O.o Ellerjaaa, just det! Det vet du ju, hur du måste vrida dig i sideledd för att komma genom en dörröppning, för att du annars fastnar med axlarna? Det du menar? :p

+ zass

Jag är helt övertygad om att sådana där föreställningar om vad man själv passar och inte passar i för det mesta sitter i ens eget huvud. Sedan kan det ju såklart vara så att vissa passar bättre eller sämre i vissa typer av skärningar. Jag tänkte faktiskt på det idag när en kollega gick i en tröja med väldigt bred halsmynning, han passar jättebra i det men jag tänkte på hur den skulle sett ut på typ Pappas, det hade inte alls sett bra ut, men att gå därifrån till att säga att Pappas inte passar i tröjor är ju lite extremt. (Även om jag inte har något emot att han går utan. Höhö. ;))
 
Sv: OT-tråd NR 13!

För övrigt känner jag att att skriva som Bröliz är en stor påfrestning för min mentala kapacitet. :p
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Okej, skyll dig själv!

Men hade hellre sugit på din flata än din fläta, om jag ska vara helt ärlig. :p

Jag tänkte skriva "jaha, så du gillar inte hår i munnen?" och sen kom jag på att om du ska "suga" på en flata så kanske du får det ändå... :cautious:

//springer och gömmer mig
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Det är mest mina ben som ställer till det, även om jag inte är tjock sådär så har jag ganska rejäla lår och jag får för mig att folk kommer stirra. Men har jag strumpbyxor så är det helt lugnt, av någon anledning så är det just det där med att gå helt barbent som är svårt.

Meeen, å andra sidan ser jag tjejer som är bra mycket större än vad jag är som är skitsnygga i kjol och klänning! Så det sitter mest i mitt huvud. :)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Breda axlar? O.o Ellerjaaa, just det! Det vet du ju, hur du måste vrida dig i sideledd för att komma genom en dörröppning, för att du annars fastnar med axlarna? Det du menar? :p
Hahaha exakt! Är det inte axlarna så är det ju min oljeshejksnäsa som ställer till det ;)

Nä men jag vet, det är totalt i huvudet. Jag börjar bli rätt less på mina idéer så en efter en tänker jag utmana dem :)

zass: Ja, och jag menar, vad gör egentligen strumpbyxor för skillnad? Ingen alls ju. It's all in your head ;) precis som du och Mammas säger.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Nä ingen alls! Och tajta byxor går bra, det är inte direkt så att låren blir osynliga då :p

Bra idé att utmana sig själv, det ska jag också göra!

Hade faktiskt klänning på mitt födelsedagskalas för en vecka sen och kände mig fin :)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Ja, oljeshejksnäsan ja! Det är ju så jobbigt när vi umgås ibland och du hela tiden råkar peta en i ögat med den fast vi är på varsin sida av rummet. ;)

Det låter som en bra idé, glöm inte att tänka på hur snygga axlar, ben och näsa du har värje gång du ser dem eller tänker på dem också! Och det gäller dig och dina ben som jag tror är faboulösa också zass!!
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Såg bilden nu zass, och jag måste säga att jag inte förstår varför du skulle känna att du inte skulle kunna visa upp de där spirorna. :)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Ja, oljeshejksnäsan ja! Det är ju så jobbigt när vi umgås ibland och du hela tiden råkar peta en i ögat med den fast vi är på varsin sida av rummet. ;)

Hahahahaha!! :rofl: Tack för ett gott skratt :D

Och tack för kommentaren på bilden, den värsta delen av benen döljs ju av klänningen dock ;) Men jag tror som sagt mest att det är jag själv som tänker på det.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Superfin!!

Mammas: Haha jaaa, jag och den här jädrans näsan alltså! Vi får inte ens plats i hissen :( :cry: :D :D
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Säger du att du har giganorma lår tänker jag att du inte får ihop fötterna närmare än en meter och måste sträcka benen rakt ut åt sidan när du ska gå. Är det så kan det nog tyvärr vara så att du får en och annan förundrad blick när du går på stan. :p
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Ja, och dessutom måste du antingen chartra åtta stolar framför dig när du flyger eller hänga med huvudet ut i gången - jag förstår att det är jobbigt för dig znuttan. :( ;) :D
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Och nej, jag överdriver inte alls, någonsin! Själv har jag hängiga bröst och därför kan jag inte gå utan BH, VET ni hur ont det gör när man stänger en dörr på bröstet när det släpar efter en på golvet, eller när man råkar trampa sig på bröstvårtan? :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
540
Senast: Mineur
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 096
Senast: Halcyon
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 969
Senast: Tonto
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
28 216
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp