Bukefalos 28 år!

OT-tråd NR 13!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT-tråd NR 13!

Har även insett hur mycket jag har utvecklats som människa de senaste 10 åren. Är inte längre totalt livrädd för nya människor.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Det kändes faktiskt bättre än vad jag trodde att det skulle. :D Har faktiskt en till inbokad, på ett annat företag. Är rätt skönt att veta att några tycker att man är intressant. ;) Speciellt när det är inom mitt "område". Även om man själv ibland blir osäker på sig själv.

Kan säga att det var extremt skönt att inse att det har gått framåt så mycket.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Ja, det måste kännas som en boost för självförtroendet! :)

Jag har också utvecklats otroligt mycket de senaste åren, numera är jag så mycket tryggare i mig själv och det gör otroligt stor skillnad. :)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Men så roligt! Heja dig!!!

KL

har precis i panik bokat mina flighter för i sommar. ÄLSKAR SAS nya direktflyg men de har så få avgångar att priserna går upp rätt snabbt. men nu har vi bokat allt som ska bokas för i sommar och sen är det bara en liten flight kvar att boka: en enkelbiljett hit i september :love:
 
Sv: OT-tråd NR 13!

har precis i panik bokat mina flighter för i sommar. ÄLSKAR SAS nya direktflyg men de har så få avgångar att priserna går upp rätt snabbt. men nu har vi bokat allt som ska bokas för i sommar och sen är det bara en liten flight kvar att boka: en enkelbiljett hit i september :love:

Låter fin fint det. :)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Du är otroligt duktig tycker jag! :)

Jag har en del sociala issues och för mig är det alltid lite av en utmaning att ta mig igenom såna situationer. Men det går ju, man får bara kämpa lite helt enkelt :)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Ni stockholmare! Hur gör man för att betala i tunnelbanan? Undrar hon som inte åkt tunnelbana på över tio år, men snart ska få göra det. :D
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Du är otroligt duktig tycker jag! :)

Jag har en del sociala issues och för mig är det alltid lite av en utmaning att ta mig igenom såna situationer. Men det går ju, man får bara kämpa lite helt enkelt :)

Känner mig jätteduktig. :D Har aldrig kollat folk så mycket i ögonen som idag.

Skönt att det har/går framåt för dig med.:) Livet blir så mycket lättare.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Vad glad jag blir för din skull! Verkligen! :) :) Vad duktig du är!

Ja, livet blir verkligen lättare. Mitt liv sög hårt minst sagt fram tills för ungefär ett år eller två sedan.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

KL

Alltså Leap Year måste vara den sämsta skit som någonsin gjorts. Herreguuuuuud alltså.

Den hunkiga irländaren blir liksom oattraktiv bara för att filmen är så jäääääääääääääääääävla dålig!!!! SKJUT MIGGGGG!
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Lyssnar på I don't like the drugs (but the drugs like me) och känner att jag sätter standarden för min fredagskväll. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
528
Senast: Mineur
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
109 218
Senast: Marita73
·
Tjatter Tänkte det vore kul med en sån här tråd också! :D (Skriv gärna ungefär hur långt klippet är så om man inte vill kolla långa klipp kan...
Svar
1
· Visningar
296
Senast: Rosett
·
Tjatter Efter att ha läst tråden "Hjälp, jag har för mycket prylar" som femtioelva köpare/spekulanter har de mest konstiga frågor och klagomål...
Svar
1
· Visningar
901
Senast: Happimess
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp