Bukefalos 28 år!

OT-tråd NR 13!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT-tråd NR 13!

Jag ska inte göra något särskilt idag. Kanske att jag åker in till stan en sväng lite senare om jag blir för uttråkad av att bara vara hemma. Jag skulle ändå behöva handla några saker.
Laddar annars inför sommarjobbet som börjar på måndag (fast jag har redan börjat jobba några pass - jobbade kväll igår till exempel).
Jag har precis beställt nya löparkläder! :)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Städa innan mina föräldrar kommer, sååå tråkigt. Har tagit den värsta bänken nu iallafall. Sambon är dålig med vilket inte förenklar för mig.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Har inget planerat, ligger i sängen fortfarande och funderar på att gå och simma.
Blir nog rätt lugnt idag, satsar på ett styrkepass idag också.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Nu är köket färdigt! Så nu tycker jag det räcker för mig:p Är inte helt frisk själv än så det var vad jag orkade.
Nu ska jag vila en bra stund innan det blir duschen.

Annars har vi kommit överens om ett städschema som ska gälla ifrån måndag, jag hoppas det kommer hjälpa till och ge oss den ordningen vi saknar.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Hoppsan :p

Kethes: städschema skulle behövas här också.
Vill åka och köpa inredning och göra om här hemma.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Jag har trååkigt.
Blåser kallt idag också tydligen, blä jag som ville bada men vill inte frysa halvt ihjäl då ju. Är så galet öm i muskeln mellan nacke och axel sas, undrar om det bara är träningsvärk eller om jag överansträngt den. Vill kunna träna ikväll ju.
Dessutom är jag hungrig men ooorkar inte göra mat.
Vi borde städa, tvätta, diska osv. Men oorkar inte.

Dessutom vill jag göra om en massa här hemma, byta tapeter och så.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Jag har också tråkigt!! Skulle åkt till syrran men är så jävla sjuk att jag inte kan. Ännu en jävla dag lliggandes på soffan. Jag blir galen!!
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Krya på dig!
Jobbigt och vara sjuk ju.

Mini bet mig i armen nyss, någon vill gå ut tror jag :p
Ska väl ta med mig sambon (eller snusmumriken som hans bror kallade honom :D ) och dra till affären. Blir ett besök hos hans bror också.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

*kl*

Här är en till som har tråkigt!

Det var soligt, och jag solade, nu är det bara molnigt och "äsch" ute.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
528
Senast: Mineur
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2
Svar
29
· Visningar
691
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
27 576
Skola & Jobb Då jag inte är direkt anonym här på forumet så vill jag inte gå in i detaljer kring min egen situation. Men jag startar ändå en tråd med...
Svar
1
· Visningar
368
Senast: sjoberga
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp