Bukefalos 28 år!

OT-tråd NR 13!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: OT-tråd NR 13!

Det vet jag inte ens vad det är :o (fast jag har noll koll på alla tv-program så det är inget ovanligt :p)

Jag ligger i soffan och forumsurfar, samma som jag har gjort hela dagen :p Opererade bort en tand igår så jag är rätt seg, tar citodon också vilket ju inte hjälper tröttheten direkt.
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Slänger över axlarna, drar ett par varv runt midjan och knyter en lös rosett funkar iof, men det är svårt att få plats under kläderna då. :D
 
Sv: OT-tråd NR 13!

:rofl::rofl: Kanske ska överväga en BH i alla fall? :D

Missel: Jaha, det var en film :o Bra koll jag har. Ja, ta ut tänder är väl inte det roligaste men nu är den borta! Vad är det för sommarjobb? :)
 
Sv: OT-tråd NR 13!

Ja, det är mest hud och inte så mycket innehåll, så om man samlar ihop sidohuden på varje sida och klämmer ihop med en klädnypa går de ner fint i BHn. :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Tror ni på skrock? Enligt försäkringsbolagen händer det färre olyckor fredagen den 13:e än andra fredagar, kanske är folk försiktigare...
Svar
7
· Visningar
540
Senast: Mineur
·
Hemmet Tog mig friheten att starta en ny tråd då den gamla är full! 🙂 La ut både en liten rutschkana och en halvdefekt gräsklippare på...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
3 106
Senast: Halcyon
·
Tjatter Tänkte att eftersom mitt pyssel inte alltid passar så bra i sytråden så tänkte jag att jag startar en tråd för allt möjligt pyssel ☺️...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
1 980
Senast: Tonto
·
Kultur Startar tråden där vi kan ventilera allt om årets ESC, inför under och efter. Själv kommer jag nu köra spellistan på spotify, så kommer...
52 53 54
Svar
1 068
· Visningar
28 218
Senast: EmmaBovary
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp