Bukefalos 28 år!

Påhopp...

Septicemia

Trådstartare
Jag undrar hur personligt och hur pass mycket folk måste bli påhoppade för att någon ska reagera.
Det är väldigt ofta inne i de generella forumen som folk har ställt en fråga eller bett om råd och fått riktigt idiotiska svar tillbaka, precis som att varenda en hade sett hur personen i fråga hanterade sin häst i en viss situation och var expert på ämnet.
Hur mycket sånt ska man behöva ta innan någon gör något?

Det vore ju tråkigt om folk av den typen översvämmade buke och pressade ner oss dödliga :crazy:
 
Sv: Påhopp...

Det där beror på vem som "mobbar" och vem som blir "mobbad"
 
Sv: Påhopp...

Vimzis skrev:
Hur mycket sånt ska man behöva ta innan någon gör något?

"Nån" är till exempel du :idea:

Ser du påhopp i trådar, använd varningstriangeln längst ner till vänster i inlägget och skicka en synpunkt till moderator. Varje forum har 1-2 moderatorer, vi är vanliga användare precis som du och har inte vare sig mer tid eller betalt för tiden vi lägger på Buke.

Alltså vill vi gärna bli uppmärksammade på påhopp eller andra regelbrott som vi riskerar missa annars. Blir ett inlägg inte borttaget efter att du skickat din synpunkt beror det att moderator inte delar din bedömning - eller helt enkelt inte åtgärdat den än.

mandalaki
moderator på Katt, Barn och Senior
 

Liknande trådar

Hundträning Hej! Jag är ny här och hoppas inte någon anser att jag har en "dum fråga"! Det här verkar vara ett nyttigt forum. Har en vit herde som...
Svar
10
· Visningar
1 295
Senast: Lisalei
·
Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
35 527
Senast: Hedinn
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 328
Senast: jemeni
·
Juridik & Ekonomi Hej, jag skulle behöva lite hjälp hur jag ska tänka och hantera detta... För att inte gå in på för mycket detalj om denna långa...
2
Svar
30
· Visningar
5 340
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp