Bukefalos 28 år!

Paradise Hotel 2014

Verkligen! Just nu ser det ut som antingen du eller jag får vår vilja igenom ;)

Men spekulationerna på twitter är Jasse, iom att Ylva visas gråtandes.. Fast å andra sidan, det blir aldrig som man tänkt sig. Sen funderar jag dock på om sekvensen när de visar Ylva och Evelina vid baren på kvällskvisten. När är den sekvensen ifrån? Visas flera än en dag i taget?
 
Trodde också Jasse skulle åka. Kändes som Saga skulle hålla sig kvar lite längre. Första gången Smail planerar en "misslyckad" kupp? Men tror det var bra att det blev som det blev att Saga åkte ut, det kan nog lugna ner saker, alltså inte på ett tråkigt plan, utan mer att det inte behöver springa runt en dramaqueen 24/7. Men Ylva och Jasse får gärna försvinna sen, de sjönk så otroligt i hur de tilltalat/pratat om/betett sig mot både Jocke, men även Sirenen och Evelina (som tack och lov verkar lyckats ta sig förbi den spärren de haft mot det hon kallar "nördgänget".
 
Men spekulationerna på twitter är Jasse, iom att Ylva visas gråtandes.. Fast å andra sidan, det blir aldrig som man tänkt sig. Sen funderar jag dock på om sekvensen när de visar Ylva och Evelina vid baren på kvällskvisten. När är den sekvensen ifrån? Visas flera än en dag i taget?

Kändes inte otippat att Ylva grät för Sagas skull också.
Hm, jag tänker att Evelina har kommit in mer i gänget och därför bondat lite mer med Ylva. Eller varför tänker du att det skulle vara från en annan kväll? :)
 
Men alltså Saga, hur pinsam kan man vara? "Har du mycket pengar?" "Har du en fin bil?" "Du bor väl inte hemma?"

Äntligen åkte hon ut :)
 
Kändes inte otippat att Ylva grät för Sagas skull också.
Hm, jag tänker att Evelina har kommit in mer i gänget och därför bondat lite mer med Ylva. Eller varför tänker du att det skulle vara från en annan kväll? :)

Jo men de visade ju den sekvensen innan sista reklam-pausen. Ingen av Ylva eller Evelina satt väl säkert med sin partner? Fast de kanske satt säkrast så de valde att visa den sekvensen ändå (dvs att de avslöjade i förväg att varken Y eller E fick lämna).

För övrigt så kändes det lite som att Saga ville åka hem, litegrann. Annars hade hon varit lite mer alert när Jorge ville prata med henne. Kanske! :D
 
Oj, jag tror år 1880 ringde och ville ha tillbaka sin kvinnosyn.

Men måste min "kvinnosyn" jämföras med den på 1880 bara för att jag skrev att hon verkade lössläppt? Dubbelmoralen gällde gamla deltagare in i årets program, inget annat, även om mina grammatiska färdigheter inte visar sig från den bästa sidan i stundens hetta.

Jag har bara läst om Paow i rubriker och i några bloggar så vem är tjejen, är en ganska rättfärdigad fråga till andra som kanske har bättre koll.
 
@Strindlund Ja, alltså, att använda lössläppt som negativ benämning känns för mig väldigt unket och daterat faktiskt. Men du kanske menade det som något bra? Vad du menar med dubbelmoral och gamla användare hänger jag inte riktigt med på. Jag vänder mig mot att du kallar henne lössläppt och verkar ha åsikter om att hon sitter in nåns knä.
 
Får man lov att länka här på buke :o

En tjej som heter Lousie Nordahl har gjort helt underbara och lika imitationer på deltagarna, den ligger på facebook och nyheter24 :)

Om jag får länka så lägger jag in den xD
 
Alltså jag har tröttnat en hel del på PH. Det är ganska segt, samma personer som är kvar konstant.
Jaaa, fy fan. Kan man sätta en hundring på att Kian och Saga kommer tillbaka nästa vecka eller? Svar ja. Snark.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till säsongens Bäst i test. Bukefalos har köpt rättigheterna och nu är det dags för första avsnittet. Testpanelen är...
43 44 45
Svar
893
· Visningar
16 748
Senast: Lobelia
·
  • Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 194
Senast: Pratsch
·
  • Artikel
Dagbok Har haft en jobbig natt med brist på sömn och öron som bråkat. De har vätska bakom trumhinnorna som beter sig störigt så att det trycker...
Svar
0
· Visningar
668
Senast: Enya
·
Tjatter Nu är det dags - här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har varit med tidigare har koll på läget, men läs ändå igenom...
115 116 117
Svar
2 323
· Visningar
98 540

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp