Bukefalos 28 år!

Piercingar

Sv: Piercingar

Kan du inte ha en precis över klittan heller?

Jag har det och där är ju inga större blodkärl vad jag vet.

Det är ju inte direkt samma men inte heller så olika :)
 
Sv: Piercingar

Jag bildgooglade, huvva!!!! Skulle jag aldrig våga mig på! Får fantomsmärtor vid blotta tanken, och så undar jag nyfiket: hygien? Blir det inte gojsigt och läbbigt?
 
Sv: Piercingar

Nu undrar tant: vad är poängen med intimpiercingar? Blir livet en fest? Snyggt?
Tant Hyacinth fattar inte!
 
Sv: Piercingar

Som jag fått det förklarat för mig kan livet både bli en fest + att man tycker det är snyggt! ;)
 
Sv: Piercingar

Nu sitter inte min igenom klittan som vissa väljer att göra, så min är mer en utsmyckning. Min sitter bara klitoriskappan över klittan.
 
Sv: Piercingar

Har en i kappan redan, och den var inga problem att sätta. Dock gör den ju inte alls samma grej som triangeln
Denna ska ju sitta under själva klittan och där vart det stopp. :cool:
 
Sv: Piercingar

Nepp, du sitter ju inte på klittan när du rider/cyklar.
Jag hade en tanke om att sätta ringar i läpparna, men fick stoppa mig då jag misstänkte att det kunde bli problematiskt.
 
Sv: Piercingar

Ja, hennes smärta när den gjordes gick inte att ta fel på
246462_116903698502772_1701912921_n.jpg


Ang andra frågan så är det både fint och fest :love:
 
Sv: Piercingar

Det är inga problem alls :)
Den sitter där den sitter, inget man känner av. Det är som att ha örhängen :p
 
Sv: Piercingar

Gjorde min Rook idag! (staven) :D Nu ska den bara läka så jag kan sätta i en svart ring där också! ;)
 
Sv: Piercingar

kl

Gjorde en tungpiercing idag, och har märkt nu att det gör ont i strängen under tungan vilket inte är så konstigt kanske, men piercingstaven går rätt igenom strängen, det ska den väl inte göra? Var hos en seriös och känd piercare som gjort alla mina tidigare.
 
Sv: Piercingar

Jag kan inte lova något men min är satt precis bredvid strängen, minns att piercaren sa något om de, att hon alltså satte den bredvid men kommer inte ihåg om hon gav en förklaring till varför eller om det bara var för att jag skulle se det så jag inte trodde att den skulle bli satt sne (den sitter ju "mitt i" på ovansidan så ser rak ut ändå)
 
Sv: Piercingar

Jo det känns ju som den borde suttit jämte eftersom min sträng går rätt långt ut.
Blöder lite från strängen nu så den lär väl spricka så småningom men ni tror inte det är nån fara att ha det så?
Har tyvärr ingen möjlighet att besöka någon piercare närmsta veckan.
 
Sv: Piercingar

tror faktiskt inte jag klarar av att förklara problemet på telefon nu, har så svårt att prata alls :/
nu har det gått hål på strängen, alltså det är bara en jättetunn sträng kvar och resten är liksom borta ifall någon förstår vad jag menar?
kan det vara farligt om strängen går av?
 
Sv: Piercingar

Ja, strängen sitter där av en anledning. Gå in och visa i så fall. Du ska inte gå runt med det där om det är fel gjort!
 
Sv: Piercingar

Riktigt kul bildspel! Thanks for sharing :bow:

KL

Satt och pratade lite med en kompis i helgen och lekte lite med tanken på vad och vart man kan pierca i mina öron som bara har 3 + 2 lobes.

Hon ville klämma in:
industrial
tragus
conch
helix
tripple forward helix

Hur hade ni placerat dem på ett huvud med relativt långt hår och en virvel på vänster sida så snebena = vänster öra mer synligt i regel

Lek lite mer tanken, låt mig höra hur ni skulle göra!
Har en relativt stadig plan på hur jag vill göra, men alltid kul med lite input och nya idéer
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Piercade mina örsnibbar någon gång i mitten av 90-talet. De har aldrig varit någon problem, förrens nu! De sista 2-3 åren har jag kunnat...
Svar
10
· Visningar
1 717
Senast: Lutten
·
L
Tjatter Istället för att disskutera om det i Mello tråden så tänkte jag göra en tråd om allmän bildning! Så tillexempel vad det är och vad man...
26 27 28
Svar
542
· Visningar
18 889
Senast: hastflicka
·
Samhälle Alla fina länkar och referenser som jag hade tänkt att läsa i ämnet försvann i en trådrensning. Jag vore mycket tacksam om de kunde...
Svar
18
· Visningar
1 082
Senast: Raderad medlem 68338
·
Samhälle Människor verkar i allmänhet haka upp sig på de närmaste små detaljerna. Och missa hur de stora sammanhangen påverkar de villkor som vi...
6 7 8
Svar
159
· Visningar
6 477
Senast: Inte_Ung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp