Bukefalos 28 år!

Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

jag missade info-dagen men har kommit in preliminärt, dock inte på galoppen men :P vet någon om det kommer någon mer sån dag eller om man får ta med egen häst ? :P
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Är det fullt till galoppen? Är intresserad då jag varje vecka har hjälp med träningsridning av mina. Elever på galoppen hjälper mig med träningsridning både på lektionstid och på kvällarna.
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Om ni träffar på Chitroon så ge honom en stor puss från mig :D
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Åååh ! Skulle va kul och se hur han ser ut nu :) Det är en mkt trevlig häst. Om någon har bilder så lägg gärna in :)
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Jag tror att hon är kvar. Vad jag fick veta när jag gick där så höll dom ganska hårt i henne pga hennes stam.

Gick ut -03[/QUOTE

Jag tror jag också gick ut -03...kommer inte riktigt ihåg känns som sååå länge sen och jag längtar tillbaks varje dag!:bump:
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Linda, kommer från Halmstad. Bodde inte på skolan, utan hyrde rum privat i Harplinge. Nä, vet nog inte vem du e så här på rak arm, men har rätt dålig koll på folk... :angel:


Tja Lindis!!!Hahaha...alla träffas på denna tråden eller vad allla bukare nu kallar det eller så...hahah jag e hyfsat ny!
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

På tal om gymnasium, någon som ska gå på nuntorp med galoppinriktning? :)
 

Liknande trådar

Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 050
Senast: JohannaB
·
Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 091
Senast: Farao
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 637
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 299

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Flämtningar
  • Vi som tränar för tävling i agility. Del 2.

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp