Bukefalos 28 år!

Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Logen är helt nyrenoverad, och det är 18 boxar där nu tror jag... Och några som går hästens utblidning kan ha sina hästar uppstallade där nu :)
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Kan lägga in ikväll. Är på jobbet nu. Har hur många som hellst. Gick där i 3 år.
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Jag vill oxå ha massa kort!:D
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

men ååh, går in på denna sida varje dag i hopp om att det ska vara kort här! :P:cry:
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Jag har ockås kommit in där, men ångrade mig i sista sekunden, tycker det är något avskärmat från den "riktiga galoppen" Men annars var det verkligen ett kanon ställe, fastnade för La Roy direkt när jag var där i höstas, åkte ner på privat guidad tur runt hela stället!

Skulle gått där, men nej kan inte lämna täby för tillfället! Ellinor, hoppas du trivs där!

Tack Rebecca! Det hoppas jag också :D
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Jag vill ha fler bilder på plönninge :p Kom igen nu! Hehe.

Har btw värsta ångesten nu om vad jag ska välja som andrahandsval i omvalet. Det enda jag känner att jag vill gå är plönninge men jag kanske inte kommer in...?:crazy: Usch.
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

ja de känns jobbigt för mig med,,kanske inte för inte komma in.. men ska ju flytta så långt men jag tror d är värt d! :crazy: dem tar jue som sagt var in många reserver , eller gjorde de förra året,..
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Usch jag har så mycket ångest :crazy: Kommer sakna dom här hemma så sjukt mycket ju. Och min ridgrupp som är underbar :( :(
Men ändå, jag skulle vara tvungen att antingen börja om helt här hemma också. Vill inte gå på samma skola som resten av kompisarna av olika anledningar även om jag kommer sakna dom enormt...
Sen är jag enormt sällskapssjuk och vill träffa nytt folk och jag hatar stället jag bor på nu, är så isolerad här på nåt sätt. Och vill inte åka buss mer.
Näää fy. Kan bara tänka mig hur mycket jag kommer lipa på skolavslutningen :angel:
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Du får gärna ge Bigarreau en puss från mig. Har nämligen gått där och red henne ganska mycket i 3:an.

Min favvishäst! Henne försökte jag köpa men skolan ville inte sälja:cry:
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Det var inte så höga intagnings poäng till plönning.. Förra året sa dem att det låg runt 235 p men iår var det bara 200!
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Ja precis :) men jag känner också att jag ändå länge har längtat härifrån.. vill träffa nytt folk,börja ett nytt liv. Vara med mera sådana som har samma intresse som mig, dem som bor runt här har jag ledsnat på lite :P Det jobbiga är egentligen mest att vara utan sin pojkvän som kommer bli långa perioder.,:crazy:
kan inte komma på något som skulle vara bättre än plönninge..trivdes så bra i miljön där, :rofl:
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Min favvishäst! Henne försökte jag köpa men skolan ville inte sälja:cry:

Nej dom håller hårt i henne. Fast dom är lite dumma som betäcker henne med halvblodshingstar.. fölen får inte gröna papper eller nåt sånt då. Bättre med fullblodshästar då ju.
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Nej dom håller hårt i henne. Fast dom är lite dumma som betäcker henne med halvblodshingstar.. fölen får inte gröna papper eller nåt sånt då. Bättre med fullblodshästar då ju.

Dom är som dom är...:crazy: inget att göra åt! Nån dag får jag ta mig ner till skolan o pussa på henne en gång till... ser ut som mycket har hänt där sen jag slutade!
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

Mm jag ska dit nästa torsdag hade jag tänkt.. kommer ner till Skåne (till mina föräldrar) på onsdagkvällen o sen på torsdagen så drar jag o sambon upp till Halmstad över dan. Ska kolla in Plönninge o sen visa honom Halmstad med (han har aldrig varit där).
 
Sv: Plönninge gymnasiet Öppethus den 28e

åå va skojigt att läsa om plönninge...
om du ser Sune kan du väll krama lite på honom från mej.. skriv gärna hur han verkade må :) vore väldans skoj... om du ser Rebell kan du oxå gärna få skriva en komentar:)
 

Liknande trådar

Träning Jag behöver lite tips och inspiration. Min häst är 8 år och går stadigt i förvänd, har en bra grund galopp men är inte så reaktiv. Han...
Svar
17
· Visningar
2 048
Senast: JohannaB
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 608
Övr. Barn Anonymt nick Har ett barn på 13 år som har Social Fobi. Det har kommit smygande och kom starkt för ca 1 år sedan. Orsaken är inte...
2
Svar
28
· Visningar
3 601
Senast: Bapelsin
·
Övr. Katt Det här inlägget, lade jag på en annan sida och tänkte att det kunde passa här med, med tanke på att "katter är katter och 'ska ha sin...
Svar
5
· Visningar
2 232

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Häst
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Häst med eksem

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp