plönningegymnasiumet!

Hästen min är skadad, vet inte om hon kommer bli bra.. Jag trivs såå himla bra i det stallet jag står nu och vill inte flytta..
Jag är osäker på om jag vill lämna alla mina vänner och min gamla klass (har redan gått ettan i gymnasiet).
Så det är därför jag är osäker..
 
Sv: plönningegymnasiumet!

Hej!
Jag har gjort omval nu och hoppas komma in på plönninge! Ska dit och titta nästa vecka (bara 30 mil hemifrån men men...) Hoppas jag kommer in (260 p. i höstas..)
Känner heller ingen som ska gå där...
 
Sv: plönningegymnasiumet!

Greylight skrev:
Hej!
Jag har gjort omval nu och hoppas komma in på plönninge! Ska dit och titta nästa vecka (bara 30 mil hemifrån men men...) Hoppas jag kommer in (260 p. i höstas..)
Känner heller ingen som ska gå där...
finns en tråd på ungom om plönninge, denna verkade lite gammal typ:P
 

Liknande trådar

Ekonomi & Juridik Hej hej Jag vill bara ha lite råd hur jag ska gå till väga i en väldigt jobbig situation som nätt och jämnt tar all energi man har...
Svar
4
· Visningar
1 097
Senast: Inte_Ung
·
Gnägg Jag har ingen erfarenhet av fullblod, men hör mer och mer gott om dem nu och börjar fundera på att ändå åka och titta på ett! Jag letar...
2
Svar
35
· Visningar
2 758
Hästmänniskan Hej! Jag har alltid älskat hästar och djur, och försökt göra mitt bästa för att omge mig av djur och det lantliga. Jag har alltid...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 136
Senast: Mabuse
·
Hästmänniskan Hej, ridlärare (27 år) här. Hoppas att detta är okej att fråga här, annars får ni säga till, vet inte vilket annat forum man kan vända...
Svar
2
· Visningar
681

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp