Ponnyakuten 4

Sv: Ponnyakuten 4

kl

Jag är så töntig som satt och fick hålla tillbaka tårarna när alla deltagare skulle säga hejdå!:p
:D
 
Sv: Ponnyakuten 4

Jag spelade spindelharpan under tiden :o

Tycker överlag att säsongen varit ganska hattig, har inte verkat som att det funnits en röd tråd. Tränare som inte vet att andra tränar med hästen, utrustning som plötsligt ändrats utan kommentarer, flera olika tränare med olika upplägg och sådär. Och som vanligt känner jag :banghead: om klippning och musikläggning. Jag får nog inse att det inte är ett program för mig.
 
Sv: Ponnyakuten 4

Ja men verkligen!:D

Pancakes: Kan hålla med om många saker du säger, men jag skulle ändå inte kunna låta bli att följa PA!:D
 
Sv: Ponnyakuten 4

Samma här, speciellt när Julia såg så ledsen ut över att åka tillbaka till ridskolan med Stella.
 
Sv: Ponnyakuten 4

kl

Jag är typ kär i Anna! Gud vad jag gillar den kvinnan, och jag vet inte riktigt vrf ens. Hon är så rak och rejäl på något sätt.
Gillar hennes sätt med barnen och hela hennes utstrålning.
 
Sv: Ponnyakuten 4

Ja men verkligen! Hon är så naturlig, rolig, säker i sig själv och såklart norrlänning!:D
Älskade scenen i slutet när dem filmar henne och man hör hennes röst:
"Hur orkar han med sig själv?" :rofl:
Och sen går och Tobbe står kvar och rabblar upp alla PA-deltagare!:rofl:
 
Sv: Ponnyakuten 4

:D

Ja det stämmer! Tycker det var bra att han hade många morgonsamlingar osv!:)
Måste bara ge ännu lite mera cred till Lisen! Hon han så fantastiskt bra!
 
Sv: Ponnyakuten 4

Ja, hon daltar inte, men är ändå rak på sak och bestämd och sån ger hon beröm!

Längtar redan till nästa PA!:D
 
Sv: Ponnyakuten 4

Hoppas jag med :)

SVT skulle göra sig själva en stor tjänst genom att plocka in hästkunniga personer när de redigerar och klipper programmen sen, för då skulle sammanhangen passa ihop mycket bättre.
 
Sv: Ponnyakuten 4

*kl*

Jag satt hela tiden och hoppades på att Julias föräldrar skulle överraska henne med att dom hade köpt Stella, men så bra blev det ju inte tyvärr :(
 
Sv: Ponnyakuten 4

*kl*

Har upptäckt att Ponnyakuten 3 går i repris på ettan nu, om det är någon som missat det. Har kollat ikapp på svtplay, kanske fler än mig som missat tidigare säsonger :)
 

Liknande trådar

Dressyr Jag vet inte om den här tråden ligger på rätt ställe. Den kan möjligtvis hamna under utrustning också, men jag vill främst diskutera...
Svar
13
· Visningar
1 988
Senast: Jeps
·
Samhälle Jag är relativt "nyfödd" feminist, har väl egentligen alltid haft tankarna/känslorna men först de sista åren fattat att det är feminism...
Svar
11
· Visningar
1 191
Senast: vallhund
·
Ridning Hej! Jag har ett sto på åtta år som jag haft i ganska precis två år. Innan jag köpte henne hade hon haft fem hem på tre år och lärt sig...
2
Svar
21
· Visningar
7 393
Hästvård Hej! Jag har ett tolvårigt D-Ponny sto som jag tävlar dressyrklasser på, det finns nog några som sett mina inlägg här på Buke. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
4 055
Senast: mackan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp