Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Om du tittar i progranbladet så står alla klasser väldigt bra förklarat där.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Det blev ett kort RHC-besök. Jag hade gärna stannat längre men C som jag åkte med skulle hem.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Om du tittar i progranbladet så står alla klasser väldigt bra förklarat där.

Köpte inget program.....

Men det går säkert att ta reda på.

Jag vet i alla fall nu vad jag ska syssla med när jag tröttnar på dressyr någon gång i framtiden.

Sambon och jag blev rätt tända på western, även om det är svårt när man inte vet hur det ska vara.

Har alla en flock kor hemma eller åker man och tränar på andras djur?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nu är även jag hemma efter en mkt trevlig helg men även lite nyköpta saker som nya boots som jag traskat i nu 2 dagar, show-sheen,padd och en dvd.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Precis hemkommen...
Kom lite sen iväg igår (fredagsfest:angel:)...så vi kom inte till Chappen förrän halv 2...snabbt upp m tält och så upp i sandbanken...
Öh, som knappt hade nån plats kvar...
Då kom 1a (för oss) och sista skuren...
Nä, nu ljuger jag lite, det kom ju under Brölloppet oxå..
Men sen har det varit uppehåll...men usch, vad kallt det var inatt..
Dottern är inte lika bra på o värma upp ens frysna lemmar, som mannen;)

Jag har sett en del Bukefalister (mest på bana)...men inte pratat m nån:(...blyg:crazy:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Men BonRaiz!!!...nästa år åker vi tillsammans väl och då du, då kommer du att få prata med Bukefolk... jag är inte blyg:angel:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

mest intryck,inte bara på mig,gjorde nog den fantastiska Shiren som vann....
Fantastisk ryttare,superhäst som gick så bra och helgens längst a applåd!

Håller med....kanon kanon ekipage:bow:
Klart värdig vinnare:banana:
Det såg verkligen Pleasure ut o rida den:love:

Hörde ni skostorleken?
8-9:eek:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Yhaaa, gärna:banana:
Då kanske det är dax o intro Raiza i livet på HC oxå...
Då har du 1 helt år på dig och "lära" mig om tävlingar och jag regelboken:idea:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Vem vet...Lilly är kanske mogen då:angel:...

Jag ska dit nästa år...absolut...miss i planeringen i 3 år i rad är maximalt oflyt så nu planerar jag redan. Vilka datum går det nästa år??? Är det klart än...:rofl:

thina: Finns det möjligen bilder på shiren??? Vilken klass? *nyfiken*:idea:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nä, det veti katten om det är klart, men har hört nåt om, att det alltid skulle vara denna 1a-helg i Juli...
Rätta mig om jag har fel...
Jag lär få problem nästa år, för jag har sen semester...men allting går utom små barn och....

Jag tror dottern tog fina bilder...hon hejade på för fullt:bump:
Dom är inte inladdade och så är det ju det där m att få tillåtelse fr äg/ryttare...
Hon finns nog här oxå, skulle jag tro nånstans:idea:
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Bilder på shiren kommer! ska bara rensa datorn och lägga in ca 450 chappen bilder!:angel:


Förövrigt en mkt trevlig helg, med superb underhållning, både när det gäller hästarna och dom underbara clownerna!
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Ännu en härlig helg med tävlingar och cowboys! :bump: Det var härligt! Jag stor shoppade! Pad, chaps, fleceunderställ,fjädrar och renskin. Jag tycker vädret var helt okej, särskilt söndagen...;)
Bilder :banana: skulle jag vilja se nu,,, Jag längtar tebax :o
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Då var jag och min pålle också hemkomna från en underbar helg på chaparral!
Mina resultat:
Ranch Trail: 1:a
Trail: 3:a
W. Horsemanship: 3:a

Är såå nöjd med helgen!:banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

grattis!

nu är man hem kommen, med byxorna fulla med sand. :D
så är det bara o vänta tills nästa år..
men jag har haft en mycket trevlig helg!
synd bara att suspisious mischief inte dök upp....
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Håller med om att det varit en härlig helg på Chappen och att man vill se bilder nu. Tog tyvärr inga egna :(
Längtar redan till nästa år. Förhoppningsvis kommer min hingst tävla då :)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

*kl*

Hellooooooooo!!!!

Nu har jag haft en underbar helg på Chappen. Kom ner i torsdagskväll och kom hem nu idag, söndagkväll.
Bilder kan jag inte erbjuda..för givetvis funkade inte kameran :mad:.

Jag träffade en enda bukefalist...och det var Lazy Lady ;)...alla andra såg jag bara på banan....Elanor (tror jag eller så var det hennes syster), Erik, Fia_90, Freter förstås :D...säkerligen någon mer.

Angående Shiren så är han helt underbar...han har varit med på ett par tävlingar jag varit på....:love:

Till alla som tävlat......ett stort GRATTIS till alla era placeringar och ritter :bump::bump:

Eftersom alla andra sagt vad dom shoppat så ska väl inte jag vara sämre...inte så mycket dock : Ett träns som jag sedan smyckade med silver, en jacka, ett tävlingsskärp med buckle för tävlingsoutfiten och en keps med mitt och hästarnas namn broderat på.
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
665
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 336
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
591
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 869
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp