Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic 2007!!!!

Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Om det är du som har tagit korten så är det tillåtet att lägga ut dom...utan personernas tillåtelse..de som finns på fotona alltså.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nä...va Bev där...jag såg ingen m blått hår:( , el hon kanske inte har det kvar?
Inte såg jag till Texas heller...
Men dig såg jag iaf på banan...skall kolla om du hamnat med på bild, för du hade väll en grå (skimmel el?) häst m avkapad svans?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Om det är du som har tagit korten så är det tillåtet att lägga ut dom...utan personernas tillåtelse..de som finns på fotona alltså.

Får man verkligen det?:crazy:
Jag har för mig det var livliga diskutioner om det förra året...att personerna på bilderna kanske inte vill bli visade på nätet:confused:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

äsch det är nog ingen fara, in med bilderna nurå! :banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nä...va Bev där...jag såg ingen m blått hår:( , el hon kanske inte har det kvar?
Inte såg jag till Texas heller...
Men dig såg jag iaf på banan...skall kolla om du hamnat med på bild, för du hade väll en grå (skimmel el?) häst m avkapad svans?

Äsch, inte var det en skimmel... nja, en skimmel-skäck då...jodå, du är med på bild i Bolebendingen:banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Om man skulle ha allas tillåtelse så skulle det vara omöjligt att lägga upp foton alls...så länge du tagit korten själv så är det ok...skulle du däremot lägga ut kort som du inte tagit själv så begår du ett brott.

Om jag tex. målar av ett foto någon skickat mig så har jag rätt att visa min avmålning..även om det är en bild på någon annans häst tex...då är det mitt alster..förstår du hur jag menar?

Det finns ju massor av fotografer som är ute på tävlingar och fotar hej vilt som sedan lägger ut dom på nätet.
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nope, jag åskådar bara:) mina haffisar är på betäckning, så om sådär 4-5 år har jag en färdig tävlings häst!:banana:

håller på att dona med mina bilder... så dom komme5r så småningom..
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Ok...jag litar på att det är så då:)

Nu tar det då en stund att ladda in dom på photopocket...men den som väntar på nåt gott...

golden_tinka..ok, då väntar vi på o se dina snyggingar....:)
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Detta är vad jag fått höra och läst mig till i samband med tecknandet.

Jag längtar efter att få se bilderna......väntar gärna :D
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Nä...va Bev där...jag såg ingen m blått hår:( , el hon kanske inte har det kvar?
Inte såg jag till Texas heller...
Men dig såg jag iaf på banan...skall kolla om du hamnat med på bild, för du hade väll en grå (skimmel el?) häst m avkapad svans?

Bew var där , hon groomade mig. Skönt att va hemma i halmen igen. Vi har haft det fantastiskt roligt o fått många nya bekantskaper. Grattis till er alla som fick rosett o till er alla andra också. Jag e otroligt slut men åldern tar ut sin rätt.:smirk:
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

:rofl::rofl: Då lär du få vänta, för det här tar tid;)
Men det är väll nästan bättre och starta en ny tråd...en bildtråd, el va säger du Golden_ticka?
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Bew var där , hon groomade mig. Skönt att va hemma i halmen igen. Vi har haft det fantastiskt roligt o fått många nya bekantskaper. Grattis till er alla som fick rosett o till er alla andra också. Jag e otroligt slut men åldern tar ut sin rätt.:smirk:

Näää:( missade jag dig oxå...nä, nu får jag ta mig i kragen till nästa år...Piraja skall ju hjälpa mig:banana:
Vad va du med i? Kanske har jag dig på bild med...hehe
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

jamen herregud,det klart att jag satt i rullstol;)
hade fö med en extra som sittplats.

Jag var den tjocka,rödhåriga ,hjulbenta invaliden som drog runt med en väldig massa hundar
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

jamen herregud,det klart att jag satt i rullstol;)
hade fö med en extra som sittplats.

Jag var den tjocka,rödhåriga ,hjulbenta invaliden som drog runt med en väldig massa hundar

Öh, jag hoppas inte du skämtar med mig:(
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Thina!

Du är genomskådad ab BonRaiz!

Hon har förstått att du egentligen inte är rullstolsbunden, utan bara lider av en något pervers läggning åt det lyteskomiska :rofl::rofl::rofl::devil:

By the way: Jag har hittat hästskor till dig, eller just det, dina hästar:D

Hugs!
/Mike i Skånelandet
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Det är som lakrits säger men jag skulle trots det inte skriva ut personernas namn under fotona, jag tycker det är att ta i lite i överkant. De kanske inte vill läggas ut med både namn och bild (kanske inte ens bild men det finns inte så mycket de kan göra åt saken)
Bara vad jag hade gjort...
 
Sv: Ranch Horse Classic 2007!!!!

Off topic........Thina.....vad är det i Fristad den 22?

Grymt nyfiken......
 

Liknande trådar

Tjatter På grund av brist på ork tror jag att jag kommer att fira jul med katten i år i min stuga istället för med familjen på en annan ort. Men...
Svar
11
· Visningar
656
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 169
Senast: mars
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
4
· Visningar
470
Senast: hamilton1
·
Hästmänniskan Jag är så ställd över något som har hänt att jag ville höra om någon annan har varit med om något liknande. Bytte stall i augusti, till...
Svar
7
· Visningar
2 744
Senast: Lhas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp