Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

jag såg nog egentligen Texaz, men fattade inte att det var du :)
Du stod framför mig i vetbesiktningskön när din pålle gjort illa sig.....

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

jag såg nog egentligen Texaz, men fattade inte att det var du :)
Du stod framför mig i vetbesiktningskön när din pålle gjort illa sig.....

/Emmi

Jäpp, that´s me!!!!

Fast då visste jag inte heller att du var du:p!!

Ni var fantastiska i Freestyle Reiningen!!!:bow:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jäpp, that´s me!!!!

Fast då visste jag inte heller att du var du:p!!

Ni var fantastiska i Freestyle Reiningen!!!:bow:

Tack så mycket :)
Jag hoppade över en del grejjer i min freestyle, som tex att stegra och eller buga... men sånt är livet :)

Hur är det med din pålle nu då? Inga allvarliga men hoppas jag :)

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

Tack så mycket :)
Jag hoppade över en del grejjer i min freestyle, som tex att stegra och eller buga... men sånt är livet :)

Hur är det med din pålle nu då? Inga allvarliga men hoppas jag :)

/Emmi

Det är bara fint, såret läker enormt fint och han är piggare än någonsin!! Tror minsann att det inte bara var jag som vart peppad av Chappen!!!:D
 
Sv: Ranch Horse Classic

hehe, det är bra!

När ska du iväg och tävla igen då?

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

Det dröjer nog till framåt höstkanten.....

Ska nu satsa på att komma iväg på kosseclinic först och främst, är ju det jag egentligen vill pyssla med.

Lite mer träning och sen några lätta tävlingar i höst, han är ju inte så mycket riden än, så det är ingen brådska känns det som...

Ska dock själv fara runt och kika på tävlingar:D

Närmast paintshowen i Uppsala och sen bär det av till Karlstad.

Du då, när ska du ut härnäst?
 
Sv: Ranch Horse Classic

om vi hade råd skulle vi åkt till Karlstad, men det är sin i kassan så det får vi stå över, så nästa blir nog Nordic western festival här hemma på Grevagården, och sen blir det sqha nationals och kanske en sväng till wras sm på okna.
Så ser planerna ut just nu i alla fall, men det kan ju alltid ändra sig... man vet aldrig med oss, vi vill verkligen åka till karlstad, men vi har inte råd....

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

:eek::eek::eek:

Du SKOJAR!!!!!!:crazy:

Snälla, säg att du skojar....

Nope, inget skoj här inte, det är helt sant. Vi stötte på honom när han var nakenfis. Flickvännen hans drog in han i PL:s salutält där hon gav honom sina trosor och han filade sedan upp dom fint mellan skinkorna.

Hmm...undra vad PL tänkte när han såg alla fjädrar i hans tält dagen efter :rofl:
 
Sv: Ranch Horse Classic

skulle tro det faktiskt, för jag har fått in ca. 20 boxar

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

Var de han på chappen ni pratar om ?
Han såg jag också på kvällen. Ja han var helt naken och rullat sig i fjädrar. Troligtvis honung el nått annat som ser till att de fastnar ordentligt. Jag såg han förra året med.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hörde att det skulle vara smält choklad!
måste höra med kamera ägaren innan jag visar bilden, trots att det var jag som fota..:angel:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jag vill oxå veta var denna bild finns. Har försökt beskriva fjädermannen för folk här hemma o de tror att jag skojar. Det han var inrullad i under fjädrarna var brunt iaf. Jag pratade lite med honom o han hade förlorat i poker sa han. Jag trodde det var en kostym när jag såg han på långt håll. Herrejösses va folk kan hitta på.:angel:
/ C
 
Sv: Ranch Horse Classic

Ja jag har också berättat om honom. Men bild vore kul så de går att visa. Jag trodde de var blandat med bruna och vita fjädrar. Jag såg nån så förra året med. Askul. kul att folk vågar bjuda på sig själva.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Va det någon som såg strikaren. Det var final i nått kl 01.30 tors natt. Naken kille iklädd chapps o hatt, springer in på arenan o ut igen o upp i skogen. Kan nämnas att vi blev klar vakna. Fniss
 
Sv: Ranch Horse Classic

hehe... Jag kände igen hela TVÅ stycken från buke på RHC, Bew, och Lazy Lady, säger det nått om mig som person eller?
Alldeles för mycke tävlingsnerver kallas det tror jag :)

Jag och min syster (Mihjo) bodde granne med dig och din mamma på camingen ;)
Min pappa hjälpte er att packa ihop på söndagen :D
 

Liknande trådar

Hästvård Hej 💁🏼‍♀️ Min häst har dåliga hovar så tänkte börja ge biotin och se om det hjälper. Frågan är bara vilken man ska välja? Nu vet man ju...
Svar
4
· Visningar
576
L
Juridik & Ekonomi Jag undrar två saker om polis anmälningar och sånt om nån här vet det! Och jag vill inte disskutera om VARFÖR jag undrar domhär sakerna...
2
Svar
20
· Visningar
2 242
Senast: gulakatten
·
Samhälle Jag blev utsatt för en våldtäkt för två år sedan, anmälde det inte efteråt då jag mådde för dåligt. Men nu har jag bearbetat det mycket...
Svar
3
· Visningar
949
Senast: DenDär
·
Hästvård Hej! För att göra historian kort så har jag haft mitt sto utlånad på foder i ca 2,5 år till en tjej som tagit föl på mitt sto. Jag har...
Svar
11
· Visningar
1 283
Senast: nexxa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp