Ranch Horse Classic

D

Dragonora

Nån som vet om anmälan har gått ut för trävlingarna på RHC eller när den gör det ??
 
Sv: Ranch Horse Classic

från RHA.nu

"RHC Anmälan

I år sker anmälan till Ranch Horse Classic via vår hemsida.
Denna funktion kommer att vara aktiverad inom några dagar.
Då kan ni klicka på Aktivitetskalendern och välj sedan tävlingen Ranch Horse Classic.
På anmälningsformuläret registrerar ni er som ryttare, er häst, anmäler er till de olika klasserna samt bokar box, rephage, camping, camping med el med mera.
Det är bara att följa instruktionerna och klicka i de aktuella rutorna.
Anmälan till NCHA- och SRCHA klasserna görs direkt till respektive organisation.

Observera att de klasser som inte finns med på anmälningsformuläret är olika semifinaler och finaler och dessa anmäler man sig inte till."
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jag har hört att det skulle var kring den 15 maj. Se tidigare tråd i . samma ämne. RHC alltså / C
 
Sv: Ranch Horse Classic

gå in på rha s hemsida , där får du infot du behöver. i detta forum tror vi bara eller på sin höjd har hört.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Och eftersom anmälan är öppnad så återstår den INTRESSANTA frågan; VILKA har anmält sig och till vad????

Fick en idé igår om att anmäla till Ranch trail och barrel race, men idag har jag nyktrat till:p!!!! Tur att jag inte hade datorn på då, hade kunnat sluta RIKTIGT illa:angel:!!!
 
Sv: Ranch Horse Classic

35 anmälda hittills såg jag. D blir nån heardwork o reining o non pro limited förstås.Har inte anmält än ska göra d till veckan.
Blir lite nervöst eftersom vi fick en så bra start sist:crazy: . Men nu kommer många duktiga ekipage,d ska bli skit roligt längtar sååå.
Blir en häst iallafall kanske 2 få se hur d går.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Och eftersom anmälan är öppnad så återstår den INTRESSANTA frågan; VILKA har anmält sig och till vad????

Fick en idé igår om att anmäla till Ranch trail och barrel race, men idag har jag nyktrat till:p!!!! Tur att jag inte hade datorn på då, hade kunnat sluta RIKTIGT illa:angel:!!!

Ja ja :bow::bow:gör de.:banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Är du tokig människa!!!!:eek:

Jag och lilla Sprakel på Chappen???:crazy:

Det är ju bara en dröm just nu,men ge oss ett år utan skador och större problem så.....

Jag funderar på att åka ner och kampera i bilen, verkar som om alla andra redan har ressällskap och jag inte riktigt får plats någonstans:cry:

Fast häftigare skulle det allt vara att bo på tävlingscampingen....
 
Sv: Ranch Horse Classic

Nån som vet om anmälan har gått ut för trävlingarna på RHC eller när den gör det ??

senaste anm dag 13 juni.
Jag är anm till barrel och polebending men jag ska vara med på teamsorting med men min kompis har nu tyvärr ingen häst till detta pga fång.:confused::cry:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Vilka mer är det som skall starta på chappen och i vilka grenar?:laugh:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jag ska dit o tävla i plesure. Kommer på fredag o hem söndag. Vi ser ut som en välkänd flagga o uppskattar viftningar o glada tillrop. Sjukt nervös redan nu men kul ska det bli.
/ C
 
Sv: Ranch Horse Classic

*viskar tyyyst*:o

Ska rida barrel race och ranch trail, observera rida, inte tävla....:angel:
 
Sv: Ranch Horse Classic

*viskar tyyyst*:o

Ska rida barrel race och ranch trail, observera rida, inte tävla....:angel:

Pussi gull gull:banana: D u e bäst. Friskt vågat hälften vunnet.
Jag tävlar inte heller . jag e bara med som stämmningshöjare:rofl::rofl:. Anmäld till barrelrace polebending o wp. Kryddan på moset freestyle R. jag ska campa på min bajs kulle skit bra. Kommer onsdag hem sönd. See ya. Love:love:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Haha, ja skojsiskojsgt ska det bli!!!:D
Jag rider ju bara torsdag-fredag, resterande dagar ska vi bara glida runt och njuta, Mirakel och jag! Samt bekanta oss med allt så att han kan det hela nästa år, för nu ska det startas VARJE år!!!


Och DU Pax, du är väääldigt skyldig till att jag åker ner i år!!!!:p
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jag och Madde Stiwing Skall dit.
Mamma skall rida en massa cutting, och jag skall rida ännu mer cutting :) och Freestyle Reiningen.

/Emmi
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
407
Senast: Rosett
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 009
Senast: mars
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 636
Senast: Gunnar
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 962
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp