Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Jag lovar att hejja även nästa år. Kompisen vill ställa upp med våran kuse nästa år. Så du får ligga i hårdträning nu Gordon.

Vårat tävlingsbidrag.

http://hastbacken.zoomin.se/P318253

Jag tror faktiskt inte min lilla criollo kan ge mer än så vi var ju allafall femma på torsdagen. Men passar er jag kanske har hittat en till snabbare kuse till dess. Jag ger aldrig upp!:devil::D
 
Senast ändrad:
Sv: Ranch Horse Classic

Jag måste säga att stämmningen på RHC var helt fantastisk!
Dessutom så hade jag i alla fall lite tur med vädret :) jag hade ju fint när jag red Freestylen, o det var väll tur det med tanke på min kostym... :)

Tack till ALLA som jobbade som funktionärer på RHC, och ett extra tack till de som hjälpte mig att tömma skottkärran på söndag eftermiddag när vi skulle åka hem :)

Nu skall jag efter min andra två timmar lååååååånga dusch i varmt vatten snart gå och nanna :)

Kram Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

Känns som om Texaz missade en hel del trots att jag bodde så centrlat man bara kunde bo:p!!!!

By the way... Nästa år ska jag ha en flagga med Texaz Camp, och NÅDE den bukefalist som inte kikar in och säger hej DÅ!!!!:devil:
 
Sv: Ranch Horse Classic

PAXAN!!!

jag var inte helt fel ute när det gällde Affes häst, frågade honom men det stämde inte med mammans namn, men när jag nu sökte så visar det sig att hennes Farmor är min gamla Spindelmor:love::love:

Världen är allt bra liten ibland!!!!:banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hrrm.. Mjo och en del grejer på vägen ut:cool: Men inget som inte går att rengöra:grin:

Men men! Sånt händer varje tävling:idea:

Hoppsan, sorry. :o:o

Dottern tjatade om några vita flätade tyglar. Var det du som hade dom? Hon minns inte riktigt i vilket tält hon var i nämligen.
 
Senast ändrad:
Sv: Ranch Horse Classic

Det är OK, händer som sagt varje tävling:grin:
(Jo vi har vita flätade bomullstyglar, 420:-)
Kan lägga ut dem i e-handeln, tror inte att jag gjort det ännu:cool:
 
Sv: Ranch Horse Classic

hehe... Jag kände igen hela TVÅ stycken från buke på RHC, Bew, och Lazy Lady, säger det nått om mig som person eller?
Alldeles för mycke tävlingsnerver kallas det tror jag :)
 
Sv: Ranch Horse Classic

:rofl: Såg inte heller så många från buke, iallafall inte som jag känner igen! ;)
Man har ju fullt upp på tävlingarna så man hinner inte direkt spana efter några "buke-människor".

För övrigt så är jag jätte nöjd med denna helgen på alla sätt och vis! :bump:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Jag är i alla fall nöjd med Junior i freestylen, och MYCKET arg på mig själv i cuttingen.... jag glömde det mesta jag har lärt mig, och gjorde en massa knäppa missar som förstörde för Junior....
Han försökte, men kunde inte för att jag var i vägen....

/Emmi
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok De skriver att skadan är preskriberad men jag har inte anmält nåt som hände utanför preskriptionstiden. Har knappt 5 månader på mig att...
Svar
13
· Visningar
801
Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
489
Senast: Rosett
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 272
Senast: mars
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
7 014
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp