Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Se det har jag fattat, men jag undrar vilken placering man kom på. Det är ju bara 1-6 som är utsatta. Är det startordningen sen eller ska man räkna "rader" så man vet hur sist man kom?
/ Christina
 
Sv: Ranch Horse Classic

japp, så verkar det vara tänkt, för de går ju inte efter startnr, för jag är långt framför mamma på en del listor och hon hade lägre nr. än mig....

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

Då är det en som jublar här kan jag säga. För det var bra mycke bättre än jag hade förväntat mig.
Kram
Christina
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
411
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 009
Senast: mars
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 636
Senast: Gunnar
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 962
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • 1-årsvaccination
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp