Bukefalos 28 år!

Ranch Horse Classic

Sv: Ranch Horse Classic

Hoppas vi får fler tillfällen att se er in action i sommar :) :bow: en fröjd att stirra ut dig och grabbhalvan ;)

hehe, det beror på vart ni ska...
Vi skall till karlstad, lördag och söndag, skall förmodligen göra om min freestyle då :)

/Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

Hojsan alla . Vi överlevde, med nöd o näppe. Nu ska det seriöst tränas. Jag gav upp fr , har allt på film o ser till min förvåning att det var betydligt fler med problem än jag o det bröt inte, hmmm. Min önskan vara att fixa det på tvådelat stång bett på två händer. Men se det fick man inte, ( kollade med tävlingsledning o dommarbiträdet, nix pix) fick köpa ett tränsbet på stående rot. Panzarponyn var def inte medgörlig längre. Men vad fanen ser jag på filmen halva fr startfältet rider på stång o två händer. Bajsan osså , jag trodde vi alla var lika under rhc regntunga skyar. Vinnar ritten fin fin , bugar djupt men jag ser inga roulbaks någon stans, var det någon som såg det? det finns inte med på filmen o hela ritten filmades. Tack till rhc alla myz puttar o puttinnor, hoppas ni får sova minst en vecka.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Du har såååå rätt paxxan. jag pratade med din dotra om detta.
Håller helt fullt med.
Du får inte låta henne vinna över dig. Ge dig int så lätt då lär hon sig detta.
 
Sv: Ranch Horse Classic

panzarponnyer med betongskallar :)

Att plocka hem Shoni lite tillbaka till jorden får skötas här hemma.. ingen dust som ska tas på tävling :)

Mamsen och jag pratade med en hel del om det.. den här riktigt kartiga sidan har hon inte visat innan, lite småtuff och egen, javisst, men.. inte riktigt SÅHÄR bithy.. men så har hon ju gått och blivit vuxen, eller nåt.. ehum..
 
Sv: Ranch Horse Classic

Du har såååå rätt paxxan. jag pratade med din dotra om detta.
Håller helt fullt med.
Du får inte låta henne vinna över dig. Ge dig int så lätt då lär hon sig detta.

Nu ska jag bli seriös,:crazy:. jag ska ta o träna galopparbetet för vår nya tränare i klubben. ( Patricia K) e hon bekant månne:rofl:. För övrigt as trevlig tjej o tar sig an panzarponys med vidhängande senil tant, med glädje.:banana:
 
Sv: Ranch Horse Classic

Nu ska jag bli seriös,:crazy:. jag ska ta o träna galopparbetet för vår nya tränare i klubben. ( Patricia K) e hon bekant månne:rofl:. För övrigt as trevlig tjej o tar sig an panzarponys med vidhängande senil tant, med glädje.:banana:

P.K. verkar vara precis rätt cup of tea :bump: Å så har du ju Bettan att bolla med ;)
 
Sv: Ranch Horse Classic

halllooooo :)
har precis kommit i kläder... lite sent kanske :)
gjorde hon inga rollbacks???
Då skall hon egentligen vara diskad....
korkad dommare....

/Emmi

PS, kan man kanske tigga till sig en kopia på sin egen Freestyle???
tips: hitta min adress på hitta.se, finns bara två stycken stiwing i hela sverige :)
 
Sv: Ranch Horse Classic

Det kan vi försöka bygga ihop :) om du står ut med att det är en del hattar och sån't.. folk hade tydligen lite myror i brallan till och från..:)
 
Sv: Ranch Horse Classic

dett var verkligen en sjukt rolig tävling. Så mycket folk. tänk om alla westerntävlingar kunde locka lika mycket publik ohc hästar.
Såg också nakenmannen, hm, inte vackert tror han har ågren nu. Kosseklasserna var bra och så kul med barrelracen och vilka jätteklasser. Ballt.
alla resultaten låg ute på Stallmaggans hemsida även om jag inte riktigt fattade allt. Träffade en å¨annan bukefalosmänniska också...i hymmel och hemlighet. Hahaha.
Jackpot
 
Sv: Ranch Horse Classic

*KL*
Kul att alla är så positiva! Det är det som gör allt arbete värt besväret.
Jan, tävlngsledarn
 
Sv: Ranch Horse Classic

Det kan vi försöka bygga ihop :) om du står ut med att det är en del hattar och sån't.. folk hade tydligen lite myror i brallan till och från..:)

halloo :)
Inga problem med sånt, jag har inte lyckats få min freestyle filmad nån av gångerna jag har ridit den, så jag har ingen aning om hur det ser ut :(

Kram
Emmi
 
Sv: Ranch Horse Classic

*KL*
Kul att alla är så positiva! Det är det som gör allt arbete värt besväret.
Jan, tävlngsledarn

Kan man vara annat än positiv:bow:

En helt otroligt kul vecka:bump: Vädret var väl inte med alla gånger men vad gör det, vi hade ju kläder:D

Passar på att tacka alla på RHA, en eloge till er som orkar!!

Kul att träffa så många av er här inne, Panzar ponnysar, onyktra Åke (nytt nick??) mfl. Cindy lou, tack för ölen!! Satt som en fläskläpp:p

Känns som att man behöver sova i en vecka nu.. Glömde gör det där..

*kramar om alla*

/LL
 
Sv: Ranch Horse Classic

*KL*
Kul att alla är så positiva! Det är det som gör allt arbete värt besväret.
Jan, tävlngsledarn

Det var verkligen toppen. Allt var toppen. Kunde ju vara bättre väder såklart, men det blir det nästa år. Gjorde ju inget om campingen blev bättre heller.
 
Sv: Ranch Horse Classic

Kan man vara annat än positiv:bow:

En helt otroligt kul vecka:bump: Vädret var väl inte med alla gånger men vad gör det, vi hade ju kläder:D

Passar på att tacka alla på RHA, en eloge till er som orkar!!

Kul att träffa så många av er här inne, Panzar ponnysar, onyktra Åke (nytt nick??) mfl. Cindy lou, tack för ölen!! Satt som en fläskläpp:p

Känns som att man behöver sova i en vecka nu.. Glömde gör det där..

*kramar om alla*

/LL
Va? Träffade jag dig där? Nehe? :o
 
Sv: Ranch Horse Classic

panzarponnyer med betongskallar :)

Att plocka hem Shoni lite tillbaka till jorden får skötas här hemma.. ingen dust som ska tas på tävling :)

Mamsen och jag pratade med en hel del om det.. den här riktigt kartiga sidan har hon inte visat innan, lite småtuff och egen, javisst, men.. inte riktigt SÅHÄR bithy.. men så har hon ju gått och blivit vuxen, eller nåt.. ehum..

Fast jag tyckte hon var så förra året med, vad jag kan komma i håg. ;)
 

Liknande trådar

Bukefalos Flera gånger nu har det hänt att när jag gått in i nån tråd så finns mitt senaste inlägg kvar som utkast, fastän jag postat det redan...
Svar
6
· Visningar
464
Senast: Rosett
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 169
Senast: mars
·
L
  • Låst
Relationer Jag vill bara veta OM nån har gått genom nånting som var så extremt jobbigt så ni inte trodde att ni skulle klara det men att ni ändå...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 870
Senast: Gunnar
·
L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 332
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp