Bukefalos 28 år!

Rekomendera eller inte????

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rekomendera eller inte????

Inte_Ung skrev:
Jag blir inte upprörd över flamstrådarna.
Dem låter jag bara bli.

Men när det skall flamsas och tramsas i trådar som borde vara seriösa, så tycker jag att uppträdandet är på fel plats.
Trafik-tråden var intressant.

Tyvärr så blev det ju bara en massa tjaffs.
Där mannen skulle sätta kvinnan på plats.
Det visade ju den mannens rätta personlighet.

Han kan nog få svårt att utöva sitt intresse samlag med den inställningen till kvinnor.
Aha, är det hit den här tråden har flyttat? Som jag uppfattade diskussionen/tjafset om hastighet, och som jag deltog i, så handlade det inte om att sätta kvinnan på plats. Däremot handlade det om att du kastade sten i glashus så det stod härliga till när det gällde hastighet, motsade dig själv och till sist tog dina argument slut. Tydligen var det skillnad på om det gäller bil eller MC och på vem som kör. Ifall någon undrar, jag förespråkar inte fri fart på vägarna oavsett typ av fordon och tycker att det finns flera MC- och bilförare som inte skulle tillåtas på allmän väg. Försvarar inte heller någon utan försöker ge en aning objektiv syn på diskussionen. Dessutom händer det att jag kör för fort också, men inte i nivå med Inte_ung på E4:an.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Maran skrev:
Däremot handlade det om att du kastade sten i glashus så det stod härliga till när det gällde hastighet, motsade dig själv och till sist tog dina argument slut.
Nej, mina argument tog inte slut.
Moderatorn bad oss att lugna ner oss.
Så jag lade av.

Det fanns inget sätt att få Långa Farbrorn att någonsin erkänna att han inte alltid är perfekt som hojåkare.
Utan han skulle alltid skylla på omständigheterna om han gjorde fel.
Att sätta focus på mig i stället var ett sätt att komma undan sina egna misstag.

Jag tänker inte återuppta den diskussionen.
De som inte begriper vad jag skriver, gör det ju inte.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Jag uppfattade det delvis annorlunda, men vill inte heller återuppta diskussionen om det ämnet.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Tycker det verkar vara läge för låsning av den här tråden nu.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 306
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 497
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
866
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, för nu vet jag inte vad jag ska göra längre och behöver er hjälp att se klart på tillvaron. Jag är den lyckliga singeln...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 759
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp