Bukefalos 28 år!

Rekomendera eller inte????

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Rekomendera eller inte????

Äsch, säg åt honom att han får skaffa sig lite skinn på näsan och dyka ner i träsket. Alla är lika mycket välkomna, tycker jag iaf.... :)
 
Sv: Rekomendera eller inte????

hotmamma skrev:
Nej inte alls från flera här läs inte för mycketi alla ord som skrivs.
Vi gillar er killar på ett bra sätt :angel: :angel:
Man behöver en sansad killes ord ibland blan alla oss( mig) Vimsor.
mvh

Här har vi ett underbart exempel på vad Mandalaki kallar: "IIIIIH en kille".

Varför får du för dig att en kille är sansad? Och vad gäller Vims så kan du tala för dig själv.

Jag har hittills hållit mig långt ifrån tramsandet i trådar där alla pipit över den ofantliga lyckan att en KILLE visar sig på forumet. (Vilket, med förlov sagt inte är ett dugg unikt, vi har användare sen flera år tillbaka av båda könen utan att några exempel av nån av dom dött av kåtslag eller överdrivet IIIIIH-ande.)

Men nu är jag spyless. Spyless därför att jag uppenbarligen riskerar att halka in i facket som tjej som piper av lycka bara för att en KILLE visar sig.

Jag piper däremot av lycka över intelligenta människor med självdistans.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Jane_Done skrev:
(Vilket, med förlov sagt inte är ett dugg unikt, vi har användare sen flera år tillbaka av båda könen utan att några exempel av nån av dom dött av kåtslag eller överdrivet IIIIIH-ande.)

Men det är ju stor skillnad. Stammiskillarna är ju intresserade av att diskutera sakfrågor. Du kliver liksom inte in i en kommunisttråd av Ejniz och piper IIIIIH - och skulle du göra det skulle han fråga vilket parti som hade den förkortningen. ;)

Det är skillnad på honom och såna killar som gör entré på ett forum med ett "Hej, jag är här nu" och förväntar sig en kollektiv orgasm. (Vilket förbluffande nog också blir resultatet :smirk: )
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Ja det är gudskelov skillnad. Just "Hej jag är här nu (er väntan är över nu)" ger mig sjösjuka.

Varför är det så svårt att glida in lite diskret, kolla tonläget och kulturen, öppna försiktigt och sen öka?
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Jane_Done skrev:
Varför är det så svårt att glida in lite diskret, kolla tonläget och kulturen, öppna försiktigt och sen öka?

Det handlar nog om vilken sorts person man är: en som tänker "är det här forumet nåt för mig?" eller en som tänker "är jag nåt för det här forumet?" ;)
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Snuffsan skrev:
Här har vi ett citat från ungdom: ""innanför hennes tajta ridbyxor, spelar en underbar muskelatur. man vill bara smeka uppför den härligt nötta skoningen på ridbyxorna. och föra sina läppar sakta mot hennes. hennes hår är uppsatt i en stramknut, och ger henne den auktoriet som det anstår en erfaren dressyrryttarinna. hon ger korta kommandon, och är klar och tydlig i sin ordergivning. hennes barm är fyllig men inte på något vis opropotionelig"

På ungdomsforumet? Buke har varit förskonat från sånt här, låt oss fortsätta så! Som AKN skrev - Inte lämpligt uppförande. Ungdom riktar sig alltså till de som är upp till 17 år.

Det där låter ju som direkt klippt ur Frida eller Vecko-Revyn, tidningar som riktar sig till just samma åldersgrupp som vårat ungdomsforum... :o
 
Sv: Rekomendera eller inte????

mandalaki skrev:
Men det är ju stor skillnad. Stammiskillarna är ju intresserade av att diskutera sakfrågor. Du kliver liksom inte in i en kommunisttråd av Ejniz och piper IIIIIH - och skulle du göra det skulle han fråga vilket parti som hade den förkortningen. ;)

Det är skillnad på honom och såna killar som gör entré på ett forum med ett "Hej, jag är här nu" och förväntar sig en kollektiv orgasm. (Vilket förbluffande nog också blir resultatet :smirk: )

:rofl: :rofl: Jäklar så träffsäkert, alltihop!
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Och det tycker du är bra? Vårt ungdomsforum riktar sig till så väl 15 åringar som 8 åringar. Det gör knappast VeckoRevyn.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

:bow: :bow: :bow:
Jag brukar minsann inte ta till bugningarna, de är ganska tramsiga, men nu var det oundvikligt.

:bow: Till Mandilaki också.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Har inte läst hela tråden men jag miss hur det var, din polare tillade in precis när ett antal användare "blev" killar med nya nick och satt och drev med andra, trovärdigheten för killar just den dagen han reggade sig var inte så hög så han blev väl inte så välkomnade kanske.. men säg åt honom att komma tillbaka, jag minns tom vad han kalalde sig ;)
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Jadu, då skulle du sett hur tongångarna var på deras eget forum.

Fritt citerat:
"Nu jävlar skall jag till Buke och RAGGA"

Kräks..

Eller.
"På vilket forum håller tjejer födda 88-90 hus - nu skall raggas lamm..."

Jag måste också buga för J_D och Mandalaki, särskilt detta om den kollektiva orgasmen. Oerhört träffsäkert !

Alla är välkomna på forumet och de flesta fattar hur man beter sig i en ny miljö.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Glöm inte den dyrkan som uttrycks där för en av killarna som lyckas "lura en massa villiga tjejer att ha fest endast iförda chaps".....

Ni borde kanske läsa vad som skrivs om er där tjejer. Det är inte mycket till respekt för er som personer som uttrycks där precis. Tyvärr.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Snuffsan skrev:
Glöm inte den dyrkan som uttrycks där för en av killarna som lyckas "lura en massa villiga tjejer att ha fest endast iförda chaps".....

Ni borde kanske läsa vad som skrivs om er där tjejer. Det är inte mycket till respekt för er som personer som uttrycks där precis. Tyvärr.

Jojo! Å hur går tongångarna på era egna forum då? Att det blir grabbigt på ett forum med 85% grabbar och lika tjejigt på ett dito forum är ju inget direkt konstigt.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Den ena dumheten ursäktar väl knappast den andra?

Jag hoppas bara att tjejerna som kommunicerar med er vet hur de beskrivs på ert forum. Sen får ju var och en bestämma vad den trivs med.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Snuffsan skrev:
Den ena dumheten ursäktar väl knappast den andra?

Jag hoppas bara att tjejerna som kommunicerar med er vet hur de beskrivs på ert forum. Sen får ju var och en bestämma vad den trivs med.

Självklart inte... Och det var precis det jaga menade..

Men man kan väl börja se om sin egen trädgård innan man börjar snegla på grannens..
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Det är väldigt intressant det ni skriver i en tråd på ert vanliga forum.
Varför är ni så annorlunda i tonen där mot här?
Man kan ju nästan tro att det är helt andra grabbar än ni.
Grabbar som bara "råkar" ha samma nick som just ni.
För inte kan det väl vara ni som är så råa i tonen?
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Inte_Ung skrev:
Det är väldigt intressant det ni skriver i en tråd på ert vanliga forum.
Varför är ni så annorlunda i tonen där mot här?
Man kan ju nästan tro att det är helt andra grabbar än ni.
Grabbar som bara "råkar" ha samma nick som just ni.
För inte kan det väl vara ni som är så råa i tonen?

Jodå.. Det är säkerligen samma killar.. Å precis som jag skrev tidigare så blir det väldigt grabbigt i ett forum med 90% grabbar.

Du ska bara veta vad ful jag kan vara i munnen. Synisk, bitter och allt du vill. Detta dock alltid med gliimten i ögat.

Däremot så med respekt för er tjejer och erat forum så gör jag inte det här. Jag har ju sett vad bara vår blotta närvaro här rör upp känslor så det är väl inte värt att spela allan allt för mycket.

Altid trevligt att du lägger energi på att kolla upp oss fast vi är så ointressanta som du skrev i förra tråden. Den du förövrigt lämnade med svanen mellan benen efter att ha målat in dig i ett hörn.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

Biturbo skrev:
Däremot så med respekt för er tjejer och erat forum så gör jag inte det här. Jag har ju sett vad bara vår blotta närvaro här rör upp känslor så det är väl inte värt att spela allan allt för mycket.

Altid trevligt att du lägger energi på att kolla upp oss fast vi är så ointressanta som du skrev i förra tråden. Den du förövrigt lämnade med svanen mellan benen efter att ha målat in dig i ett hörn.

Tycker du det är respektfullt att skriva så om tjejerna på ert eget forum? Bara för att ni inte skriver det rakt fram här, utan i stället bakom ryggen på dem så kallar du det respektfullt?? :eek: :eek:

Var fasen har Inte_Ung lämna med svansen mellan benen efter att ha målat in sig i ett hörn? Jag har väldigt svårt för att tro att hon skulle göra det. :rofl:


Antar att "svanen mellan benen" betyder svansen och är ett stavfel och inte en sexuell anspegling? Eller? :angel:
 
Senast ändrad:
Sv: Rekomendera eller inte????

Snuffsan skrev:
Tycker du det är respektfullt att skriva så om tjejerna på ert eget forum? Bara för att ni inte skriver det rakt fram här, utan i stället bakom ryggen på dem så kallar du det respektfullt?? :eek: :eek:

Var fasen har Inte_Ung lämna med svansen mellan benen efter att ha målat in sig i ett hörn? Jag har väldigt svårt för att tro att hon skulle göra det. :rofl:


Antar att "svanen mellan benen" betyder svansen och är ett stavfel och inte en sexuell anspegling? Eller? :angel:

Läs mitt inlägg igen tack.

Jag skrev inte någonstans, vad jag kan, se att det var respektfullt att skriva så vare sig där, här eller någon annan stans!? Men där precis som här är det en speciell jargong efterssom det är en ganska kraftig segregering mellan könen.

Samma grej som händer när ett gäng tjejer träffas på tjejfest och snackar killar, händer här. Detta händer även på SH fast då, såklart, på grabbars vis.

Ang. mitt stavfel så har ska det vara svansen, förståss.
 
Sv: Rekomendera eller inte????

*lånar knappen*

Och här har jag ansetts av vissa för att vara gnällig *asg* :D
Nu vet jag saker som jag bara anade innan ;)

Men jag har ett förslag: Om flamstrådar stör så kanske det är dags att starta en ny underkategori till Senior som heter "Flams"
Då kan ju dom som vill skriva flamstrådar göra det där och dom som inte tycker om flamstrådar kan låta bli att läsa där.

:idea: :rofl: :idea:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 290
Senast: jemeni
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 491
  • Låst
  • Artikel
Dagbok En gång kom jag att snacka med en tjej om min tonårstid. Det är väl inget jag brukar prata om, även om det inte är hemligt på något vis...
Svar
0
· Visningar
866
Senast: cassiopeja
·
Relationer Anonymt nick, för nu vet jag inte vad jag ska göra längre och behöver er hjälp att se klart på tillvaron. Jag är den lyckliga singeln...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
5 759
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp