Bukefalos 28 år!

riddarkalender...

Sv: riddarkalender...

nja, tycker nog hellre riddare, hehe, det blir en fiiin idé.:D
 
Sv: riddarkalender...

Åh! Förresten, hur gick det i karlstad? Det har varit väl? Någon här som var med, i sånna fall, hur gick det? :)
 
Sv: riddarkalender...

Lagtävlan ställdes in p g a skitväder som förstörde banan. Däremot i den individuella tävlan gick det så här: 1. Den Kluvna Liljan, Ryttargruppen 2. Lord Limos, St Nicolai 3. Herman af Rudbäcksdal, Infensus

Själv hamnade jag på 18 plats och är supernöjd! Det var hästens tredje tornerspel och hon har aldrig varit ute i så stora sammanhang tidigare och hon skötte sig helt underbart! Det finns hopp om den påläggskalven ;) Att vi inte tog oss till finalen var helt och hållet mitt egna fel!
 
Sv: riddarkalender...

Åh, vann kluvna liljan? Va kul!:banana:

Det ska du vara, det är jättebra ju!:) Vilken är din högsta placering på sm?
Ja, man ska ju alltid anpassa sina mål efter hästens kapacitet. Vilken häst red du?

Vet du någotstans där det finns bilder från spelet?

Ingen annan här som var med?

Synd på lagtävlingen...
 
Sv: riddarkalender...

Min bästa är en 7nde eller 6de i finalen samt 2 lagsilver.

kolla st. nicolai's hemsida - där finns det bilder!
 
Sv: riddarkalender...

Åh, va bra!

Det ska jag kolla upp, men inte nu, ska iväg o rida.:love:
 
Sv: riddarkalender...

var de bara kluvna liljan som va me ifrån ryttargruppen?

Va stilig du var scorpan! ;)
 
Sv: riddarkalender...

japp - de flesta från ryttargruppen var visst på WesternSM

Stilig vete f-n... såg ni hur långt bort från de låga ringarna vi var... Fast vad kan man förvänta sig när hon aldrig har sett såna förr... :)
 
Sv: riddarkalender...

Var tyvärr inte där ju. Om du menade på bilderna så var det bara en på dig jag fick upp. Men den bilden såg ni helsnygga ut på iaf!

Aldrig sett för? Mena du me det?

Jasså, hm... tornerspels-sm är viktigare:D
 
Sv: riddarkalender...

Vi i nordic knights rider inte "låga ringar" eftersom det är en kavallerigren. Därför är varken våra hästar eller våra riddare speciellt vana vid den grenen.
 
Sv: riddarkalender...

aha, så sett. Då kan man ju förstå henne(?). ;)

Jag väntar tills jag själv iaf kan börja träna tornerspel, men jag har inte tillgång till någon häst som jag kan göra det med...
ska börja på min ringbrynja nu, kan ju vara bra o ha den klar iaf:D
 
Sv: riddarkalender...

Merogo: Jag är i fullfärd redan :D Har bara kvar armarna :D
 
Sv: riddarkalender...

E de långtåkigt? ;)

Ja ska testa beställa 5000 från två olika företag, kolla vicka som e bäst. :D
 
Sv: riddarkalender...

Personligen tycker jag det blir tråkigt när man måste testa passform och lägga till eller ta bort ringar, när man bara kan köra på så är det kul :D

Vilka ska du beställa från? Jag köpte mina hos Svarta Kattens Handelshus (www.svartakatten.com). Jättebra service och trevlig personal!

Kostar lika mycket att köpa dom från företaget som gör ringarna, Spiros (www.spiros.se), men för att kunna köpa måste man ringa nån vecka innan och säga till att man vill köpa ringar... Det måste man inte hos Svarta Katten.

Säg till om du vill ha tips och trix!
 
Sv: riddarkalender...

Jag tänkte beställa 5000 från spiros o 5000 från 'envikens fjädrar'. Envikens är ngt billigare och dessutom följer beskrivning med, Mnementh sa ngt om att det var lätt att hitta beskrivning på internet.... men det har inte ja lyckats med kan ja ju säga...
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ingen har väl missat Kalenderhjälpens hästkalender som blev mycket omtalad, populär och nu redovisat en rejäl vinst som går till...
2
Svar
33
· Visningar
3 061
Senast: Spirit
·
T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 997
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Rumsren - hur gör ni på natten?
  • Uppdateringstråd 29
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

  • Linjeavel PRE
  • Åkerfräken
  • Föl 2020

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp