Bukefalos 28 år!

riddarkalender...

Sv: riddarkalender...

menar du 8 mm i innerdiameter eller ytterdiameter?

Jasså, hm... de får mig att tänka om. Ja skulle beställa o dela porto me en annan, men hon va osäker på om hon skulle ha fler. Vill hon inte beställa av envikens så blir det bara från spiros ja beställer. Men annars kan ja ju testa båda.

Tack för beskrivningen!
 
Sv: riddarkalender...

Kan man beställa genom mail av spiros, står inte så mkt om just beställning via nätet, man kan de va? Är inte så mkt för o ringa heller....;)
 
Sv: riddarkalender...

Tror att det är bättre att köpa av Svarta Katten istället för Spiros... SV köper sina ringar av Spiros...
 
Sv: riddarkalender...

SV = Svarta Katten.

Om man köper ringar av Spiros så måste man hämta dom där...
 
Sv: riddarkalender...

Spiros har då alltid skickat ringar med posten till mig, har aldrig varit diskussion om nåt annat och då har jag gjort affärer med dem i 7-8 års tid?

Iofs är det nästan ett år sen jag beställde sist nu. Är det något nytt påfund?
 
Sv: riddarkalender...

ingen aning... börjar lektion nu, svarar sen.... data:(
 
Sv: riddarkalender...

aha! hehe, ja är ledig.:D Mohaha!:devil: Eller rättare sagt, ska göra de hemma, tillgång te mkt mer där.;)

Ja, var var ja nu...? :smirk:
Spiros ja... du som beställt av dom många gånger mnementh, har du beställt genom mail? Hittar ingen beställnings-'blankett' (el, va man ska kalla det) på deras hemsida.
 
Sv: riddarkalender...

Nej, jag har alltid ringt. Enklast att få besked direkt istället för att vänta i evighet på att folk ska kolla sin mail...
 
Sv: riddarkalender...

Jag fick den informationen från en i Celeres Nordica...

Mnementh: Har du beställt från Envikens fjädrar någon gång? I så fall var ringarna bra?
 
Sv: riddarkalender...

nej det har han inte, ;) frågade innan.

men de går att beställa via mail? Ja är så kass på o ringa te folk, blir alltid så nervös.:o
 
Sv: riddarkalender...

ja har fortfarande inte fått tummen ur o ringt.:crazy:
men, men, det får ja göra snart, har bara inte riktigt bestämt hur mycket ja ska beställa till en början.

Nja, ja vet inte om ja tyckte om envikens, dom höll ihop lite dåligt även om man bara öppnade dom minimalt. Nu vet ja inte hur andra ringar är, men ja hoppas dom är ngt bättre iaf.
 
Sv: riddarkalender...

hemma ligger nu 20 000 ringar som väntar...:p nu ska ja bara orka börja också. Men så svårt ska ja nog inte ha för de.;)

De gick o beställa me mejl också, men de är klart, de e ju bättre o ringa.

Tackar som frågar!
 
Sv: riddarkalender...

Är ni säkra på att ni vill ha med honom? :p eller menar vi samma? haha

jag vill lätt ha en kalender sen iaf!! :D

Passar på att kapa tråden lite också, någon som ska på SM 19-20?
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ingen har väl missat Kalenderhjälpens hästkalender som blev mycket omtalad, populär och nu redovisat en rejäl vinst som går till...
2
Svar
33
· Visningar
3 023
Senast: Spirit
·
T
Hästmänniskan Vänder mig till den allvetande Bukeligan för att få kloka infallsvinklar på ett problem lika gammalt som havet. ;) Ska försöka fatta...
2 3
Svar
48
· Visningar
6 958
Senast: Lavinia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp