Bukefalos 28 år!

Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

*KL*

img_2919-2.jpg
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Gömde er??

Det var underbarat däruppe idag!! Snö, sol, rådjur, vildsvin (!!!), jag är så tacksam över Ryssberget!!!

Jag var där uppe tidigt, var tyvärr ingen sol då. Mellan 8 - 10 var vi ute :). Ja, dom såg något som dom gick igång på, drog som avlöningar båda två, Narmo brukar normalt skita i vilt. Dom tvärnitade när jag vrålade så det var ingen fara. Det konstiga var att jag bara hittade spår av en liten hund, inget vilt... Hmm

Ingen sökträning idag, men väl ett lydnadspass på klubben strax efter lunch :love:
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

åhh vilken rolig sida :)

Ni har riktigt fina hundar allihopa!

här kommer några bilder på mina vovvar:D

32859603.jpg

Kovo, 2,5år och är en blandras mellan Chihuahua och pappilon.


pic_show_id32859607.html

nere på stranden med min sambo i bakgrunden

32859607.jpg

Kovo brevid katten Terror ;)


32859606.jpg

Border Collien Vinnie, 8år

32859605.jpg

Vinnie ligger bland all bråte
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

en bild kom inte upp och det var denna bild som är tagen på stranden med min sambo i bakgrunden
32859604.jpg
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Vi såg också en massa spår efter "liten hund" men utan människospår intill. Kan det ha varit räv?
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Vi såg också en massa spår efter "liten hund" men utan människospår intill. Kan det ha varit räv?

Så himla dumt av mig! :o Såklart kan det vara en förklaring. Men dom är ju så himla skygga så jag tänker aldrig på att man faktiskt kan stöta på en. Fick ju tyvärr inte se vad det var hundarna reagerade på.
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Eller en liten jakthund...? J mötte häromdagen, när han och R var däruppe på promenad, en korthårig Tax (ja, han sa med säkerhet att den var kort/släthårig!) med full utrustning: reflexsele, sändarhalsband och antenn!!! R tyckte den var ytterst mysko. Lilla Taxen tuffade på i sakta mak genom skogen, hade inte speciellt bråttom, med sin antenn. :love: Blipp! Blipp! Blipp!
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Hahahaha, naw! :D

Dom jagade här uppe i Lördags, dom hade satt ut skyltar att dom jagade med hund.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 611
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 207
Senast: Nougat
·
H
Övr. Hund Har du en hund som fick en dålig start i livet pga svält eller allmän vanvård. Berätta gärna hur det gick till o lägga gärna in bilder...
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: Angely
·
H
Övr. Hund Startar en ny tråd då ja tycker att den andra spårade ut totalt. Denna tråden ska innehålla bilder som ej är *Gryniga *Suddiga...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
16 870
Senast: jassica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Barmarksdrag/canicross
  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp