Bukefalos 28 år!

Riktigt vackra bilder på era hundar

Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

*KL*

Har inga nya bilder men jag kör några favoriter i repris på min lilla tös som jag tycker är fina utifrån förutsättningarna (ingen värstingkamera direkt).

Tindra%25252061.JPG


Tindra%25252064.jpg


Tindra%25252069.JPG
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

De här 2 bilderna på mina hundar gillar jag verkligen.
Fotograf på båda: Joanna Larsson

Detta är Oscar sommaren 2010 då cirka 10år (nu 11½ år)
IMG_057615.jpg


Detta är Fonzie sommaren 2010 då drygt 1 år (nu 2½ år)
IMG_0570m25.jpg


Båda springer de race och det ser ut som om de "hänger i luften".
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Kan inte blir annat än vackra bilder med dom fina hundarna! Bilden på Vizslan som 'pointar' var ju bara :love:
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

KL delvis...

Jag är också helt knottrig!! Vilka otroliga foton, jag har tittat och njutit och ryser och - man kunde sätta ihop tio hundkalendrar, minst!!!!!

Jag skulle kunna bli Hundsamlare....... SÅ många underbara hundar man gärna skulle ha!

PS! Var det du och herr X som var ute på fältet mellan Håkanryd och Ynde idag, söndag, i solen? Vi kom ner från skogen och körde förbi med röda volvon när jag såg tjejjen med Mallen ute på fältet! DS.
 
Senast ändrad:
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

*kl*

Mitt finaste hjärta som valp:love:
P9300054.jpg


Nu är hon redan 3,5år:eek:
IMG_0346.jpg


En av mina absoluta favoritbilder, Troja med kullbrorsan Taurus
P7020067.jpg
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

och en till bonus bild som inte är så vacker men söt.
Han tar sin filt när han är nöjd med livet :D

10mmwqp.jpg
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Här är några bilder på min goa dvärgpinscher kille Jackpot snart 4 år!

DSC_0232.jpg

Bobby och Jackpot

DSC_0204.jpg


DSC_0138.jpg


DSC_0055.jpg


DSC_0084.jpg

En bild från förra vintern!

JB.jpg

Dagsfärsk bild :)
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Har aldrig lagt in bilder här tidigare, även om jag ibland är här inne och tittar runt lite ;) Får passa på och lägga ut några bilder på 2 av mina hundar
Här har vi Leo från i somras
Namnlst-2-4.jpg

och en vinter bild på min pojk
DSC_0299kopia.jpg

Sedan har vi min Dylan
dylan.jpg


Hälsningar från Sara
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Tja, eftersom Ida flyttade hem hit igen igår, så kan jag peta ut en bild på henne med gott samvete

Tyvärr en rörig bakgrund, men hennes goa blick har verkligen fastnat på den här bilden
IMG_9422.jpg


Första dagen jag hade med henne hem som "min egen" innan vi bestämde oss för att göra ägarbytet. ca 1½ år gammal på bilden
Ida.jpg


I väntan på sin tur i vallhagen, ett år gammalt kort
IMG_3078.jpg


/Migo
nu med tre tokiga vallare...
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

PS! Var det du och herr X som var ute på fältet mellan Håkanryd och Ynde idag, söndag, i solen? Vi kom ner från skogen och körde förbi med röda volvon när jag såg tjejjen med Mallen ute på fältet! DS.

Måste varit min fd träningskamrat med sin malle. Jag var mest uppe i skogen och gömde mig under dagens promenad :)
 
Sv: Riktigt vackra bilder på era hundar

Måste varit min fd träningskamrat med sin malle. Jag var mest uppe i skogen och gömde mig under dagens promenad :)

Gömde er??

Det var underbarat däruppe idag!! Snö, sol, rådjur, vildsvin (!!!), jag är så tacksam över Ryssberget!!!
 

Liknande trådar

Övr. Hund Det har gått knappa 9 dagar nu. Det är fortfarande lika tomt, och tårarna bränner konstant i ögonen. Jag förväntar mig fortfarande att...
2
Svar
25
· Visningar
2 611
Senast: vallhund
·
Övr. Hund Vi har ju som sagt en ny hund på ett år..på måndag har han varit här i en vecka. Han är väldigt snäll och verkar kommit in i sin nya...
2
Svar
27
· Visningar
2 207
Senast: Nougat
·
H
Övr. Hund Har du en hund som fick en dålig start i livet pga svält eller allmän vanvård. Berätta gärna hur det gick till o lägga gärna in bilder...
Svar
9
· Visningar
1 229
Senast: Angely
·
H
Övr. Hund Startar en ny tråd då ja tycker att den andra spårade ut totalt. Denna tråden ska innehålla bilder som ej är *Gryniga *Suddiga...
13 14 15
Svar
280
· Visningar
16 869
Senast: jassica
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp