Bukefalos 28 år!

Robotdammsugare

Sv: Robotdammsugare

Inte den, men den fanns på andra raden!

http://www.robotexperten.se/roomba/93-irobot-roomba-521.html Denna! Inte helt vit men jättefin ändå tycker jag!

2494306-origpic-33b078.jpg_0_0_100_100_300_214_90.jpg


Men är detta en gammal modell? Är den något att ha? Annars ska jag nog klicka hem den, det står att den är på kampanj!
 
Senast ändrad:
Sv: Robotdammsugare

Ja den var snygg!! Sen är jag total nörd på vitt i hemmet, så min man skulle nog bli galen om jag köpt ngt mer vitt ;-)
 
Sv: Robotdammsugare

Hur bra funkar en robotdammsugare? Vi har ganska mycket sladdar o annat grejs som ligger på golvet. Antar att man måste ha ganska rent och enkelt levande för att det ska funka bra?
 
Sv: Robotdammsugare

Nu har jag fått min och använt den i 2 dagar. Jag är MYCKET nöjd med min Roomba 521, eller lille skrutt som den kallas! Dammsuger ordentligt. Trots att vi hade damsugit manuellt dagen innan så var det en hel del i behållaren. Vad gäller sladdar så har vi en härva under sängen, och det drog den med sig en bit. Den har anti-tangle system, men det bästa är nog att försöka röja undan det man kan!
 
Sv: Robotdammsugare

Jag ÄLSKAR vår lilla robotdammsugare! Sladdar brukar jag antingen lyfta upp från marken eller bara skjuta in mot väggen, det brukar funka bra. :) Men visst fungerar dammsugaren i allmänhet bättre ju mindre grejer man har på golvet! Precis som en vanlig dammsugare ;)
 
Sv: Robotdammsugare

KL

Ni som har Roomba 521, är ni fortfarande nöjda med den? Jag önskar mig den, eller någon annan i ungefär samma prisklass, i julklapp nämligen :)!
 
Sv: Robotdammsugare

Vet inte vilken vi har men den är superduper fortfarande :D

Det enda negativa är fortfarande att borstarna slits av långt hår (mitt hår, vi har inga djur inne). Vi har väl förbrukat en på ett år typ men då använder vi inte den så mycket som man borde :angel: Det går liksom inte att damsuga, oavsett damsugare, med så mycket grejer som vi har i vissa rum ;)
 
Sv: Robotdammsugare

Jag har en 521 och är fortfarande supernöjd! Jag kan inte förstå hur vi tidigare har kunnat leva utan den :D!
 
Sv: Robotdammsugare

*KL*

även jag kan ju nu bidrag med att vi köpt en. Eller ja, jag önskade mig en i födelsdagspresent :D
Och det är den bästa present jag någonsin haft!! (Och den bästa present gubben någonsin köpt hävdar han ;) ) Aldrig haft så rent hemma som nu, trots 2 katter och en totalrenovering av ovanvåningen (där allt rivs ut...) :)

iRobot Roomba 780 blev det för oss. :)
 
Sv: Robotdammsugare

Men åhhh!! Säger som Korven, varför skulle jag läsa den här tråden?? Nu måste jag ju ha en sån här!
Efter lite googlande hittade jag Roomba 555, någon som har den som skulle kunna vara så snäll och mäta höjden på den, vill veta om den går in under soffan! :D
 
Sv: Robotdammsugare

Men åhhh!! Säger som Korven, varför skulle jag läsa den här tråden?? Nu måste jag ju ha en sån här!
Efter lite googlande hittade jag Roomba 555, någon som har den som skulle kunna vara så snäll och mäta höjden på den, vill veta om den går in under soffan! :D

Jag har ju levt lyckligt ovetande om den här prylen ända till nu och nu har jag all tid i världen att dammsuga med min gamla. :cool:
 
handlade en melissa robotdammsugare, men den kommer nog att åka tillbaka, kan ju inte vara mening att man skall behöva sopa EFTER att den dammsugit

tittar runt på lite andra modeller och hitta ett kunderbjudande på Philips Easy Star -robott. men är det någon som har erfarenhet av den? ifall det är någon idee att köpa den
 
Har varit iväg och köt en begagnad robotsammsugare. Vill testa hur det är. Kommer jag att slippa fara runt med sopborsten och jaga hundhår, eller?
Är det nån som har erfarenhet av en sån?
MIn står på laddning nu, oc jag vet inte hur länge han vill det. Ska bli jättespännande att se när han är mätt och upplagd för lite städning :)
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Någon mer här som har haft eller har det? https://www.1177.se/Dalarna/sjukdomar--besvar/konsorgan/besvar-vid-sex/vaginism/ Hur...
Svar
3
· Visningar
600
Fordon Jag har nu en Volvo v50 som jag egentligen är väldigt nöjd med, årsmodell 2012. Men det har varit väldigt mycket reparationer senaste...
2 3
Svar
52
· Visningar
1 167
Senast: Jeps
·
Kläder & Bli fin Jag fryser ständigt och ett vanligt senario är att jag jobbar mig varm/svettig (i kläderna) och går in för att äta. Fryser då nästan...
Svar
3
· Visningar
314
S
Relationer Hej. Jag har har en relation med en man sedan 21 månader. Väldigt mkt kärlek mellan oss. Vi bor på olika orter men träffas så ofta vi...
4 5 6
Svar
112
· Visningar
4 554
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp