Runt Porto

Båttur längs med Dourodalen och ta smalspårig järnväg hem tyckte jag var trevligt! En kan känna sig sjukt ung då dessutom, för det verkar vara ett lokalt pensionärsnöje 🙂 Livraria Lello är en cool bokhandel, var dock beredd på att fler tar selfies där är faktiskt kollar på böcker. Och avsluta med ett gott portvin och chokladtårta på Café Majestic
 
Jag har varit på konferens i Porto en gång. Det enda jag kommer ihåg var att vi var på rundtur och provade portvin på Sandeman Cellars (eller vad det nu hette, Sandeman var det iaf). Kommer ihåg det som trevligt, men var rätt längesedan.
 
Jag har varit på konferens i Porto en gång. Det enda jag kommer ihåg var att vi var på rundtur och provade portvin på Sandeman Cellars (eller vad det nu hette, Sandeman var det iaf). Kommer ihåg det som trevligt, men var rätt längesedan.
Jag kör bil så provade inte men har köpt med en liten flaska hem. Det blev mest att jag strosade runt, mysigt men mycket folk! Åt gott och hade det fint helt enkelt.
20230708_125431.jpg
 

Liknande trådar

Tjatter Skulle ni rekommendera en resa dit? Vad får man i så fall inte missa? Är det lätt att ta sig runt utan bil? Bra resturanger? Bra cafeer?
Svar
2
· Visningar
165
Senast: Martenix
·
Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 124
Senast: Jeps
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
8 994
Senast: bollen__
·
IT & mobiler Jag kan bli irriterad när folk skickar meddelanden på t ex Messenger eller sms mitt i natten och väcker mig. Det händer ganska ofta att...
12 13 14
Svar
271
· Visningar
10 288
Senast: Araminta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp