Shop to you drop, del 4

När man fönstershoppar på tradera och ser ett "hundhalsband" som, när man kollar närmare på bilderna, visar sig vara en nyckelkedja med nyckelring i vardera sida och en sån nyckelhake. Säljs av ett försäljningsföretag...
 
7DQthnw.jpg


Nu har även jag varit till Granngården. Stod max 5 så följde det, men vi har en till Granngården i närheten så tänkte kanske åka dit imorgon. Lite roligt att vi har en Granngården 10 minuter bort, en 20 min bort och två andra ca 30 min bort. :D
 
7DQthnw.jpg


Nu har även jag varit till Granngården. Stod max 5 så följde det, men vi har en till Granngården i närheten så tänkte kanske åka dit imorgon. Lite roligt att vi har en Granngården 10 minuter bort, en 20 min bort och två andra ca 30 min bort. :D
Fy vad fuskigt din hade dom där gummiringarna jag letade efter :mad: INte alls avundsjuk :angel:
 
Fanns inga ringar här heller, så jag blev sur och köpte inga leksaker alls. :angel:
Köpte dock 2 burkar Four friends godis, de är billigast på Granngården :D
 
Blev ju ingen gummiring till vovvarna men för 12 min sen var det en som la ut en spjälsäng på en lokal säljsida,den har jag bokat så nu kan jag göra en fräck hundbädd. :banana:
 

Liknande trådar

Samhälle Jag har hört talas om projektet tidigare men rekommendationer dök upp i flödet idag (förmodligen i samband med kvinnodagen) och jag...
Svar
13
· Visningar
1 112
Senast: Fibusen
·
Hundavel & Ras Jag är hundlös för tillfället och det är så galet tomt. Saknar en fjutt att dela livet med, helt enkelt. Just nu är det tyvärr inte...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 728
Senast: Myrten
·
Hästmänniskan Jag är sugen på att ha en häst i familjen. Barnen är nu 4 resp. 1,5 år. Det blir nog inte aktuellt på minst ett år att köpa häst, men...
Svar
15
· Visningar
1 941
Senast: ylvalill
·
Ekonomi & Juridik Idag noteras att det finns 186 svenska halvblod mellan två och tre år till salu på den stora hästförsäljarsajten. Tittar man på alla...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Rumsväxter 2
  • Köpa hus
  • Västeråsträffstråden

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp