Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
vattenmelon.png


En vattenmelon :D HAHA
 
Silkesklänning, en slip! Jag som inte äger en sådan innan, hur gör jag med skrynklorna? Tänker ha den på solsemester, dvs ha med att dra på sig vid lunch/middag utanför stranden. Så den kommer ju ligga i en väska innan och efter. 100% siden i två lager, hellång målad sak.
 
Jag har köpt en resa till london över midsommar :love:

Jag ska åka min femte gång och min sambo ska åka sin första, ska bli så kul att få uppleva London med honom :). Vi ska bo 4 nätter istället för 3 som jag brukar göra och det blir nog lagom. Nu kommer jag ägna 3 månader åt att kolla upp vad vi ska hitta på hela dagarna, marknader, street food, museer osv... jag ha nästan bara shoppat, festat och hängt i hyde park när jag varit där innan.
 
Köpte två par tights från Puma. Ordentligt hög midja som jag älskar men insåg precis att de kanske inte alls är tänkta för träning :o Får prova att ha dem i eftermiddag och se om det funkar. Annars får jag se om jag kan ha dem i vardagen, de är underbart sköna. De är något för korta i benen egentligen, något jag ger tusan i när det gäller träningstights men som stör mig när det gäller byxor.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 368
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 910
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 472
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 382

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp