Shoppat något på sistone! Del 7

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag/vi har köpt en findammsugare och är så fruktansvärt jäkla nöjda. Den är så så lätt, så praktisk, så effektiv! Och trådlös, och rosa, och och och...

Yes, jag är på riktigt exalterad över en dammsugare. Måste ha råkat fylla 65 istället för 25 i september. :angel:

Hero_Cordless_UK_Dyson_V6Absolute.ashx
Åh! Jag behöver också ny dammsugare. Är den bra? Hur är batteritiden?
 
Vart köper ni jeans?

Har alltid köpt på H&M men nu verkar de inte ha slim fit med low waist längre :(
Vill inte ha hög midja, de brukar sitta illa på mig, normal waist har jag men de sitter halvbra också..

Är ganska snål ska tilläggas :angel:
 
Vart köper ni jeans?

Har alltid köpt på H&M men nu verkar de inte ha slim fit med low waist längre :(
Vill inte ha hög midja, de brukar sitta illa på mig, normal waist har jag men de sitter halvbra också..

Är ganska snål ska tilläggas :angel:
Kapp Ahl har iaf såna i XLNT. Jag bor i mina två par! Skönaste jeans jag någonsin ägt :love: :up:
 
Vart köper ni jeans?

Har alltid köpt på H&M men nu verkar de inte ha slim fit med low waist längre :(
Vill inte ha hög midja, de brukar sitta illa på mig, normal waist har jag men de sitter halvbra också..

Är ganska snål ska tilläggas :angel:
Gina Tricot! De sitter bäst på mig. H&M tappar lätt formen men Gina håller. Har många olika tvättar av de me dragkedja ner vid ankeln - orkar inte googla.
 
Vart köper ni jeans?

Har alltid köpt på H&M men nu verkar de inte ha slim fit med low waist längre :(
Vill inte ha hög midja, de brukar sitta illa på mig, normal waist har jag men de sitter halvbra också..

Är ganska snål ska tilläggas :angel:
Jag brukar köpa HMs på Tradera för en billig peng.
 
Jag har för första gången på länge shoppat!

Fick först hem ett paket med ett par jeans och en blus. Blusen var tyvärr alldeles för kort så den blir det att returnera. Jeansen blev jag kär i när jag såg dem på asos men tyvärr var de slutsålda i min storlek. Kunde dock inte låta bli att glo på dem och då jag just nu är mer eller mindre helt utan jeans så blev det att chansa på en storlek mindre. Vilken bra chansning det blev, jeansen sitter perfekt och jag är störtnöjd! Skönare jeans var det längesedan jag ägde.

På eftermiddagen tvingade sambon iväg mig på en shoppingtur (han älskar shopping, jag gör det inte) och då blev det en blus, en tröja och en regnjacka. Det är bra mycket mer kläder än vad shoppat senaste åren :D

Här är jeansen (orkar inte hitta/ta bilder på det andra)

yX8pjSu.jpg
 
Jag fick mitt paket från bonprix förra veckan. Tyvärr var det bara basiclinnena som passade, resten skickade jag tillbaka. Får nog inse att allt utom enkla linnen bör jag köpa i affär så jag kan prova.
 
Åh! Jag behöver också ny dammsugare. Är den bra? Hur är batteritiden?
Förlåt, jag missade helt din fråga här ser jag! Men ja, vi är enormt nöjda med både batteritid och effektivitet. Den kommer med en massa olika sorters munstycken och grejer, så den funkar jättebra på både trägolv, mattor och laminat. Batteritiden är 20 minuter vilket är lagom för vår lägenhet på runt 70 kvm, och i värsta fall kan man snabbt ladda upp den under tiden man dammar eller gör något annat skoj :D Det finns de med 40 minuters batteritid också, men de kostar nästan det dubbla vilket vi inte kände att vi behövde spendera med tanke på hur pass dyra de redan är... :p
 
Jag klickade hem den här igår. Egentligen är jag inte så förtjust i när vanliga kedjor gör bandtröjor för det är blasfemi när någon har på sig en bandtröja när man inte är ett fan av bandet :p men den här är som gjord för mig, förutom att den inte är svart. Brukar inte gilla passformen på bandtröjor annars, men HM brukar passa bättre.

hmprod
 
Fasen vilken snygg modell på hoodie @EmmaBovary Du får gärna berätta om hur den är storleksmässigt när du fått hem den. Jag som i min enfald inte trodde att det fanns några bra band bland bandtröjorna på HM :D

Mina favoritjeans var på rea på Zalando så jag kunde inte låta bli att klicka hem ett par.
snap_jean_dr_denim_black_skinny.jpg
 
@Septicemia Den väntade på mig i brevlådan idag! Jag tycker att den är likvärdig med HMs storlekar överlag, jag brukar nästan alltid ha samma storlek på överdelar där. Tycker att produktbilden är ganska korrekt också. Så köp tycker jag!
 
Pratade ju ryggsäckar med någon här för länge sedan. Har slutligen köpt mig en ny, liten ryggsäck och älskar'n! Osprey Daylite Plus. Innerfack för datorn, avlastande höftbälte, lite småfickor och väldigt komprimerbar/expanderbar. Och visselpipa i bröstremmen som vanligt. :up: Perfekt smidig för en dag i skogen, ta med gejer till jobbet, handbagage på flyget... och grymt skön.
8958870001
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har tidigare aldrig haft några större problem med att prata inför folk. Jag har absolut varit nervös inför tal eller större...
2
Svar
25
· Visningar
1 370
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 910
Senast: valy
·
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
4 479
Senast: Grazing
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 473

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp