Shopping till katterna!

18058157_10155201268018180_5193253849312560096_n.jpg
Avis, vill kunna ha den där modellen. Men min är tydligen utbrytarkung och har sönder dom mjuka modellerna så jag får leva med hård plast modell.
 
Avis, vill kunna ha den där modellen. Men min är tydligen utbrytarkung och har sönder dom mjuka modellerna så jag får leva med hård plast modell.
Avis, vill kunna ha den där modellen. Men min är tydligen utbrytarkung och har sönder dom mjuka modellerna så jag får leva med hård plast modell.


Ja jag hoppas att den håller, han har inte klöst på den förra så jag håller tummarna för den här också! ;) Jag vill ha en mjuk mest för bilens skull :o:p då vi inte har någon möjlighet att ha honom på ett sjyst sätt i bagaget tex utan ställer buren i baksätet och spänner fast bältet över, mjuka kan dom bli med rätt filtar ändå! :):love:
 
Ja jag hoppas att den håller, han har inte klöst på den förra så jag håller tummarna för den här också! ;) Jag vill ha en mjuk mest för bilens skull :o:p då vi inte har någon möjlighet att ha honom på ett sjyst sätt i bagaget tex utan ställer buren i baksätet och spänner fast bältet över, mjuka kan dom bli med rätt filtar ändå! :):love:

Oh ja, men dom mjuka burarna e så mycket händigare. Å ärligt talat det finns så snygga burar i mjuk varian med me be like :love: followed by :cry:
 

HAHA! Sänder en :up: + ett stort medlidande över att du måste leva ditt liv med en tråkig katt bur! :rofl:

Hoppas nu att lilleman gillar den här, sist gång var han gapig hela vägen och vad söndrar ett kattmammahjärta mer än en katts misströstan? :nailbiting::cry:

Nu skall vi väl inte åka förens i Juni nästa gång men det är för den årliga tandkollen så det blir ju ett styrkeprov överlag :)
 
HAHA! Sänder en :up: + ett stort medlidande över att du måste leva ditt liv med en tråkig katt bur! :rofl:

Hoppas nu att lilleman gillar den här, sist gång var han gapig hela vägen och vad söndrar ett kattmammahjärta mer än en katts misströstan? :nailbiting::cry:

Nu skall vi väl inte åka förens i Juni nästa gång men det är för den årliga tandkollen så det blir ju ett styrkeprov överlag :)
Ty:)

Tyvärr inget som går att göra något åt, han gör som standard håll i dom vid första åkturen.

Ja, det är för jobbigt. Min gnäller jämt i början. men han har alltid varit sån så fort han inte får som han vill, en leksak försvinner undan soffan etc så gnälls det. Han e lite bortskämt :angel:
 
Ty:)

Tyvärr inget som går att göra något åt, han gör som standard håll i dom vid första åkturen.

Ja, det är för jobbigt. Min gnäller jämt i början. men han har alltid varit sån så fort han inte får som han vill, en leksak försvinner undan soffan etc så gnälls de
Ty:)

Tyvärr inget som går att göra något åt, han gör som standard håll i dom vid första åkturen.

Ja, det är för jobbigt. Min gnäller jämt i början. men han har alltid varit sån så fort han inte får som han vill, en leksak försvinner undan soffan etc så gnälls det. Han e lite bortskämt :angel:

t. Han e lite bortskämt :angel:



Samma för oss, vi har honom som vårt barn och vi är nog allt lite slappa med honom emellanåt regelmässigt, men för att vara katt är han ändå ganska lydig och lyssnar (Jag vet hur det låter :angel:) ändå bra på sitt namn samt olika "kommandon" även om han mest vänder det mesta till antingen lek & någon tokighet så att man måste skratta eller kör sina "mamma ögon" som han vet att jag inte har en chans emot :grin:

(:love:)
 
Samma för oss, vi har honom som vårt barn och vi är nog allt lite slappa med honom emellanåt regelmässigt, men för att vara katt är han ändå ganska lydig och lyssnar (Jag vet hur det låter :angel:) ändå bra på sitt namn samt olika "kommandon" även om han mest vänder det mesta till antingen lek & någon tokighet så att man måste skratta eller kör sina "mamma ögon" som han vet att jag inte har en chans emot :grin:

(:love:)
Jag har lite tur med min, han e så osmidig så han kommer inte upp på dom flesta ställen jag inte vill att han ska vara på :D
 
Efter en lång och stenhård förhandling mellan mig och partner kunde vi till sist bli eniga om ett klösträd som bägge gillade :up:. Äntligen!

Denna skönhet flyttar in någon gång i veckan:
64581_pla_kratzbaum_chocolate_paradise_iii_fg_3567_4.jpg


Jag skulle ju egentligen bara beställa foder :arghh:.
 
Katterna var en vecka på landet och direkt när dem kom hem igen attackerade de sina yeowww-leksaker helt desperat, låg och mös med dem och rullade runt och kramade dem. Eftersom dem uppenbart saknat dem så mycket, så jag måste helt uppenbart köpa ett lager till landet också :D

Tjockis favorit:
2s8pbv7.jpg


M's favorit:
15n1vnc.jpg


Sen måste jag tydligen köpa fler sånna här också. Vi har bara en och M verkligen älskar den. Han brukar inte leka så bra på egen hand men den här röjer han verkligen runt med. Han verkar alltid ha stenkoll på var han har den också för han brukar komma gående med den i munnen, precis som en hund :D

28qvk29.jpg
 
Katterna var en vecka på landet och direkt när dem kom hem igen attackerade de sina yeowww-leksaker helt desperat, låg och mös med dem och rullade runt och kramade dem. Eftersom dem uppenbart saknat dem så mycket, så jag måste helt uppenbart köpa ett lager till landet också :D

Tjockis favorit:
2s8pbv7.jpg


M's favorit:
15n1vnc.jpg


Sen måste jag tydligen köpa fler sånna här också. Vi har bara en och M verkligen älskar den. Han brukar inte leka så bra på egen hand men den här röjer han verkligen runt med. Han verkar alltid ha stenkoll på var han har den också för han brukar komma gående med den i munnen, precis som en hund :D

28qvk29.jpg
Är bollarna mjuka? låter?
 
Efter en lång och stenhård förhandling mellan mig och partner kunde vi till sist bli eniga om ett klösträd som bägge gillade :up:. Äntligen!

Denna skönhet flyttar in någon gång i veckan:
64581_pla_kratzbaum_chocolate_paradise_iii_fg_3567_4.jpg


Jag skulle ju egentligen bara beställa foder :arghh:.

Grisen tyckte att den där nya möbeln var svår att forcera, men stoltheten när han lyckades är inte att ta fel på :love::
V8fk1ypg.jpg

Grpxza9.jpg

iMInaWNg.jpg

d6pDCll.jpg
 
Senast ändrad:
ortmok.jpg


Dagens leksaks-shopping! Köpte lite godis också som inte kom med på bild. Frystorkat till fetknopp som tvärvägrar att äta något annat i godisväg och något annat kul till M.

Den avlånga rosa saken har jag spanat på länge men aldrig köpt, nu gjorde jag det. Superkul tyckte framförallt M! Lär få köpa fler sånna. Ett pack bollar hem, resten till landet. Här ska lekas :D
 
Jakten på den perfekta selen till tjockis går vidare. Han ser lite ut som en bulldog i kroppen, han har väldigt brett mellan benen (verkligen ett ben i varje hörn :D), kort hals men breda bogar eller vad tusan det heter på katter :rofl:

Han har en ganska tunn sele, ser ungefär ut som en helt vanlig, billig sele. Den verkar han trivas bra i men den sitter inte still utan glider och kanar. Sen har han en puppia ritefit men den är för klumpig runt halsen. Han har också en liknande från okänt märke som är bättre runt halsen men där är ryggpartiet på selen för kort så den dras framåt.

Jag behöver alltså en sele som:
* Sitter hyfsat stadigt
* Är låång mellan halsrem och magrem
* Inte är för stor/hög/klumpig runt halsen

Hmm :confused:
 
Jakten på den perfekta selen till tjockis går vidare. Han ser lite ut som en bulldog i kroppen, han har väldigt brett mellan benen (verkligen ett ben i varje hörn :D), kort hals men breda bogar eller vad tusan det heter på katter :rofl:

Han har en ganska tunn sele, ser ungefär ut som en helt vanlig, billig sele. Den verkar han trivas bra i men den sitter inte still utan glider och kanar. Sen har han en puppia ritefit men den är för klumpig runt halsen. Han har också en liknande från okänt märke som är bättre runt halsen men där är ryggpartiet på selen för kort så den dras framåt.

Jag behöver alltså en sele som:
* Sitter hyfsat stadigt
* Är låång mellan halsrem och magrem
* Inte är för stor/hög/klumpig runt halsen

Hmm :confused:

Samma här! Lilleman har växt på sig ordentligt det sista! :love:
 
Jakten på den perfekta selen till tjockis går vidare. Han ser lite ut som en bulldog i kroppen, han har väldigt brett mellan benen (verkligen ett ben i varje hörn :D), kort hals men breda bogar eller vad tusan det heter på katter :rofl:

Han har en ganska tunn sele, ser ungefär ut som en helt vanlig, billig sele. Den verkar han trivas bra i men den sitter inte still utan glider och kanar. Sen har han en puppia ritefit men den är för klumpig runt halsen. Han har också en liknande från okänt märke som är bättre runt halsen men där är ryggpartiet på selen för kort så den dras framåt.

Jag behöver alltså en sele som:
* Sitter hyfsat stadigt
* Är låång mellan halsrem och magrem
* Inte är för stor/hög/klumpig runt halsen

Hmm :confused:
Har du testat en Tre Ponti? :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Jag leker rätt ofta med tanken på att köpa en katt. Jag har inte haft hund på två år, jag kommer inte köpa en ny hund och ingen häst...
2 3
Svar
56
· Visningar
4 651
Senast: cirkus
·
Övr. Katt När jag tog hem Mrs Norris fick jag med en liten vippleksak, de som hade haft henne sist sa att hon inte tyckte den var så rolig. Det...
Svar
11
· Visningar
923
Senast: escodobe
·
L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Det här inlägget skriver Livia och jag, Livias pappa, tillsammans för att försöka reda ut lite av det som utspelats här de senaste...
Svar
4
· Visningar
1 998
Senast: LiviaFilippa
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 809
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp